יוצא מהתנור: אחרי משדר גמר חגיגי במיוחד של ריאליטי האפייה של קשת 12, "בייק אוף" בהנחיית קורין גדעון, עם השופטים אסטלה, קרין גורן ומאיר אדוני נבחר האופה הבא של ישראל - תומר אומנסקי. עידן שחר ותום יצחקי סיימו במקומות השני והשלישי.



במסגרת משימת הגמר הראשונה, התבקשו המתמודדים להכין מנה מלוחה ומנה מתוקה. בשלב זה סיימה את דרכה בתחרות המתמודדת סמדר שחר. אל משימת הגמר השנייה הגיעו המתמודדים תומר אומנסקי, תום יצחקי ועידן שחר שהתבקשו להכין את עוגת הניצחון שלהם.

רביעיית הגמר "בייק אוף". קרדיט: צילום מסך

 
עם עוגת "מדוביק הפוך" העשויה שכבות עוגת דבש, פלורנטין אגוזי מלך, קרם שמנת חמוצה וגלסאז' שוקולד בעיטורי זהב, נבחר תומר על ידי שופטי התוכנית,קרין גורן, מאיר אדוני ואסטלה, למנצח הגדול של התחרות.
 

"בייק אוף ישראל" זכתה לממוצע רייטינג גבוה של 14.7% ו-392 אלף צופים במהלך העונה והינה אחת מ-10 התכניות הנצפות ביותר מאז הפיצול ותוכנית הקולינריה השנייה הנצפית ביותר אחרי מאסטר שף.

תומר אומנסקי הגיב לזכיה הערב: "אני מאושר שהדרך שלי והאמת שלי ניצחו. מאחל לכל אחד ואחת לא להפסיק לחלום ולהאמין בעצמכם."

הכוכבת הגדולה שיצאה מהעונה, השופטת הקשוחה אסטלה, אמרה בראיון שפורסם הבוקר ב"מעריב": "לא מבינה את הבכי שאני רואה מדי פעם מצד המתמודדים בתוכנית אחרי הביקורת שאני מעבירה. אני לא מתכוונת להעליב, אבל אני באתי לעבוד ואתם באתם לתחרות, ותחרות זה קשה, פיזית ומנטלית. זה לא המשפחה שעושה לך 'פוצי מוצי', לתחרות באים כרישים. אני לא מבינה מה הם חשבו, שהם באו לפיקניק?".