עורכת התרבות של ערוץ עשר חן ליברמן ועמיתיה לערוץ נקלעו היום (שלישי) לעימות בטוויטר, לאחר שביקרה את האירוע שנערך אמש בכיכר רבין לכבוד הזוכה הישראלית באירוויזיון נטע ברזילי. ליברמן, שסיקרה את החגיגה שארגנה עיריית תל אביב בכיכר, צייצה כי מדינות אירופה לא ירצו להגיע לאירוויזיון בשל מניין ההרוגים הפלסטינים בעימותים ברצועת עזה. "שימשיכו לחגוג בכיכר רבין כאילו כלום לא קרה, אבל אני לא בטוחה שבקצב הזה יהיו מדינות שירצו להתארח כאן באירוויזיון 2019", כתבה ליברמן.

עמיתה לערוץ, ראש דסק הפלילים דורון הרמן, צייץ בתגובה דיווח של כתב עשר בדרום אלמוג בוקר על תקריות הטרור בגבול הרצועה. "רשימה חלקית של הטרור היום בגבול: ריצה המונית לגדר, פיצוץ 5 מטעני צינור ומטען חבלה בצפון הרצועה, סיכול הנחת מטענים על ידי חוליית מחבלים שפתחה בירי לעבר הכוחות, שלושה פיצוצי מטענים בדרום הרצועה, זריקת בקבוקי תבערה לעבר הכוחות, פיצוץ מטען וירי לעבר הכוחות, 25 עפיפוני תבערה", כתב.
 

ליברמן השיבה: "'ריצה המונית לגדר' זה פירוש מאוד ליברלי למושג טרור. אנחנו יכולים להתווכח על זה לנצח אבל ראוי לבחון דרכים נוספות לפיזור הפגנות אלימות, אם לא מטעמי מוסר אז מטעמי אסטרטגיה. אלא אם כן אתה מגדיר 'אנחנו וטראמפ נגד כל העולם' כאסטרטגיה". הכתבת הגיבה גם לאחד הגולשים שהזכיר כי היא נכחה באירוע בכיכר רבין, וכתבה: "לסקר אירוע זה לא להשתתף באירוע".
 

כתב עשר בצפון אלי לוי ציין כי הפלסטינים שנהרגו בעימותים אינם אזרחים תמימים, אלא מחבלים. "כולם יגיעו, חן יקרה, כולם יגיעו, שום מדינה לא תבטל. גם העולם מבין שחמאס הוא ארגון טרור רצחני ונפשע שמשתמש בילדים וקשישים רעבים ללחם כדי להתאבד על הגדר. אף אחד לא הרג אזרחים תמימים שבאו לעשות פיקניק אלה מחבלים מצוידים במטענים שרוצים לרצוח בסופה וזיקים!". 



בוקר עצמו הגיב גם הוא לליברמן והזכיר לה כי תושבי עוטף עזה לא חגגו - אלא ישבו בממ"דים. "ואת תמשיכי לכתוב מהמסיבה בכיכר רבין בלי באמת להבין מה היה קורה אם אלפי הפלסטינים שירו/זרקו מטענים חבלה ובקבוקי תבערה לעבר כוחות צהל היו מצליחים לחצות את הגדר ולרוץ חמושים לבית שלך. אגב, בעוטף לא חגגו - נאלצו להישאר בממ"ד", כתב בוקר.