שינויים נוספים בריאליטי הענק: פחות מחודש מאז הושקה עונת "האח הגדול", ברשת 13, וארבעה ימים בלבד אחרי ההודעה על עזיבתה של "האחות הגדולה", רווית ליאור מנדל, העורכת של התוכנית, טלטלה נוספת מגיעה להפקת ריאליטי. אחראית משימות של "האח הגדול", לימור פרג', מסיימת את תפקידה.



תפקידו של אחראי משימות אינו מרכזי בהפקה כמו זה של "האחות הגדולה", עורכת התוכנית, כמובן, אך ייתכן שהשינוי האחרון מעיד על כך שבזכיינית לא מרוצים מנתוני הרייטינג ומהקונספט של העונה, ובעקבות כך נערכים שינויים בכוח האדם של הריאליטי.



עד היום התקיימו בבית "האח הגדול" של "רשת 13" שתי משימות בלבד: המשימה הסודית המסורתית שפותחת כל עונה ב"אח הגדול", הפעם היא הוטלה על כתפיו של המתמודד אילן קורן שהיה צריך להתחזות למנטליסט ולעבוד על שאר יושבי הבית. המשימה השניה הייתה משימת החלל במהלכה היה על הדיירים ללבוש חליפות חלל ולקבל החלטות שונות לגבי המושבה החללית החדשה שלהם. ייתכן כי ההתנהלות סביב המשימות היא זו שביאה לשינוי בהפקה.



האח הגדול. צילום מסך
האח הגדול. צילום מסך



כזכור, בשבוע שעבר הפסידה התכנית בקרב הרייטינג מול "ארץ נהדרת" של "קשת" זאת לאחר התגובות הסוערות לקטע ששודר בתוכנית הסאטירה בו הוצג שר החינוך נפתלי בנט שלראשו תפילין בצורה של קוקיות. מהנתונים עלה כי "ארץ נהדרת" רשמה 19.2% לעומת "האח הגדול" עם 18.2% בלבד.