לידה מחדש: עונה חדשה של סדרת הדוקו-ריאליטי "בייבי בום" עולה הערב (שני) בערוץ עשר. ד"ר רוני חן, מנהל חדר הלידה בתוכנית, התייחס לסדרה בשיחה עם איריס קול ב-103FM וחשף את סיפורו האישי המיוחד. "לאשתי ולי נולדה בת, אך בסביבות גיל 30 לא הרגשתי שלם ויצאתי מהארון. זה קרה בגיל מאוחר כי גדלתי בסביבה מאוד הומופובית, בתקופה הרבה פחות פתוחה לקבל את זה מהיום, ולקח זמן עד שהגעתי להפנמה".


"בייבי בום": הצצה לפרק

"היו לי ולאשתי לשעבר חיים מצוינים יחד ואהבתי אותה מאוד", הוסיף חן. "אחרי שסיפרתי לה ניסינו לחיות יחד עם הידיעה הזו עד שהגענו למסקנה שעלינו להיפרד. כיום אני ובן זוגי חיים בזוגיות נפלאה עם עוד שני ילדות וגרים סמוך לאשתי לשעבר".



על חוויותיו מהצבת המצלמות בעבודתו סיפר: "סוף סוף אנשים יראו מה עובר אצלי בחדר לידה. אני עובד באחד מחדרי הלידה הכי מובילים בארץ ולא בסתם חדר לידה, ולכן אני עוסק בדרך כלל במקרי הלידה המסובכים ביותר בצורה מאוד מקצועית וברמה בינלאומית. לא את הכל אנחנו יכולים להסביר דרך המצלמה אך בהחלט ניסינו. חשוב לי להבהיר ליולדת שהיא נמצאת בידיים טובות ושאנחנו נטפל בה בהתאם לצרכים שלה. זה נכון שאנחנו עובדים קשה וסובלים מעייפות אך אנחנו מקבלים את כולם".





כשנשאל אם הוא עוד מתרגש מלידות שמצליחות השיב: "עדיין יורדות לי דמעות. אני לא בוכה מכל לידה אך אני בהחלט מתרגש עם זוגות. ההצלחה הרפואית שלי מרגשת אותי והדמעות יורדות לי מבלי שליטה. אני נמצא במקצוע הכי מדהים בעולם".



עריכה: איתמר זיגלמן



הערב, פרק הבכורה של "בייבי בום", העונה החדשה בשעה 21:00 בערוץ עשר