פותחת חזית: השחקנית נטלי פורטמן אמרה בראיון ששודר הלילה (שבת) ברשת CBS כי "חברה לספסל הלימודים בהרווארד, ג'ארד קושנר, הפך ל'נבל על'". היא הסבירה בשיחה עם סטיבן קולברט כי "אין הרבה דברים מצחיקים לומר על אדם שהיה חבר שלך והפך לכזה דבר". השחקנית והיועץ של הנשיא סיימו את הלימודים באוניברסיטה הנחשבת בשנת 2003. "קושנר השווה את החברים שהוא איבד, בגלל כניסתו לפוליטיקה, ל'תאי עור מתים'".
המראיין ניסה להקשות על פורטמן ותהה - "אז זה אומר שאת תא עור מת". פורטמן השיבה "כן, בגאווה". קובלט התייחס לשמועות לפיהן קושנר היה תלמיד גרוע: "בהחלט כן", חשפה השחקנית ההוליוודית.

קושנר משמש כיועץ מיוחד של חתנו, הנשיא דונלד טראמפ, מאז כניסתו לתפקיד. טפסי ניגוד עניינים כספיים, שפורסמו בארצות הברית בשבוע שעבר, מגלים כי לזוג, שאוחז במשרות הקרובות ביותר לנשיא ארצות הברית, דונלנד טראמפ, ישנם עסקים אשר מתנהלים עדיין, ומייצרים כמויות של כסף שכל אמא יהודיה היתה גאה בהם.
על פי המסמכים, בשנה האחרונה הרוויחו השניים 82 מיליון דולר בזמן, שעבדו בבית הלבן ללא כל שכר. בדיווחים שהגיעו מ-CNN התלוצצו ואמרו שאין כאן עסק עם עובדי ממשל ממוצעים, ובהמשך הדיווח נטען כי הכסף מגיע מ-80 עסקאות נדל"ן במנהטן, ברוקלין, וניו ג'רזי, שבוצעו והניבו להם סכומי עתק. 
העסקים "הצדדיים" הניבו לשניים 3.9 מיליון דולר מהמלונות בוושינגטון, 5 מיליון דולר בעסקי השקעות, ועוד מקומות כמו נדל"ן, אופנה,ומיזמים שונים. השניים הגדילו את שווי הנדל"ן שלהם מ-761 מיליון דולרים, ל-811 מיליון דולרים. אגב, תזמון פרסום הדפים הוא ללא ספק מתוזמן היטב תקשורתית, כיוון שכולם עוסקים, כמובן, בפגישה בין נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, לקים ג'ונג און מקוריאה הצפונית. בשנה שעברה היו שווים נכסיו של קושנר חושב בין 179 ל-735 מיליון דולר, בעוד הנכסים של איוונקה נאמדו בין 55 ל-75.6 מיליון דולר.