משחק המונדיאל בין אנגליה לתוניסיה הביא אמש ל"כאן" נתון רייטינג חזק ביותר, והובלה נדירה על זכייניות ערוץ 2 לשעבר. באותו הזמן, "המתחזים" עם חיים אתגר הובילה על "משחקי השף". הניצחון של אתגר והסרט "עבודה בעיניים" מתוך סדרת התחקירים של "קשת 12" היה צפוי, שכן, מולו שידרה הזכיינית "רשת 13", שנראה כי החליטה לוותר מראש על המלחמה, שידור חוזר של ריאליטי האוכל, בעוד "ערוץ עשר" שידר פרק נוסף בדוקו ריאליטי "בייבי בום". אומנם הובלה על שידור חוזר אינה נחשבת להצלחה פנומנלית, אך הפער הענק הוכיח כי תחקיר חזק וסיפור טוב עדיין מביאים את הצופים אל המסך.



ברצועת הפריים-טיים, ניצחה אמש "כאן" עם משחק המונדיאל בין אנגליה לתוניסיה עם 18 אחוזי רייטינג. אחריו, התוכנית "המתחזים" של חיים אתגר עם 13.8 אחוזי רייטינג, הובילה על השידור החוזר של משחקי השף שגרפה 7.3 אחוזים בלבד. גם בהתחשב בעובדה שלא מדובר בשידור ראשון, הפער בו "קשת" ניצחה אמש, עם מספר כמעט כפול, מרמז שתוכנית תחקירים טובה יכולה לעניין את הצופה הרבה יותר מעוד ריאליטי בישול. "בייבי בום" של ערוץ עשר, לעומת זאת, עשתה 5.2 אחוזים.



בייבי בום, עונה 5. צילום מסך
בייבי בום, עונה 5. צילום מסך



ברצועת החדשות, עשו המהדורות 10.7 אחוזים בקשת ו-7.5 ברשת, חדשות ערוץ עשר גרפו 6.6 אחוזים, ומהדורת החדשות של תאגיד השידור הציבורי קיבלה 7.3 אחוזים, נתון מרשים מאוד עבור "כאן".



בשעות הפרה-פריים שלפני החדשות הובילה "כאן" עם המשחק של  בלגיה-פנמה, אחריה קשת עם התוכניות "ערב טוב עם גיא פינס" שגרפה 5.7 אחוזים ו"התכנית הכלכלית" שהביאה 7 אחוזים, בעוד הזכיינית רשת ששידרה את "לפני החדשות" קיבלה 4.2 אחוזים.