המונדיאל ממשיך להכות בערוצים המסחריים: המשחק אמש בין ספרד לאיראן חוצה את רף 20 אחוזי הרייטינג בפעם הראשונה מאז המשחק בין ברזיל לשוויץ ביום ראשון שקיבל 24 אחוזים. בזמן נדידת הצופים אל הכדורגל, ספינת הדגל של "רשת", הריאליטי "האח הגדול" מצליחה לשמור על אחוזי צפייה נאים, בעוד התוכנית החדשה של אסי אזר "היום בעוד שנה" לא מצליחה להמריא.



נראה כי השקת תוכנית חדשה בתקופת משחקי גביע העולם בכדורגל מסתמנת כטעות עבור "קשת", שכן הצופים שעדיין אינם מורגלים לצפות בה בורחים אל המונדיאל או אל "האח הגדול" שהספיקה להתבסס ולצבור קהל עוקבים.



האח הגדול. צילום מסך
האח הגדול. צילום מסך



ברצועת הפריים-טיים, כאמור, הובילה אמש "כאן 11" עם משחק המונדיאל בין ספרד לאיראן וגרפה 20 אחוזי רייטינג. בקרב זכייניות ערוץ 2 לשעבר הובילה "רשת" עם התוכנית "האל הגדול" שקיבלה 15.8 אחוזי רייטינג, מול "היום בעוד שנה" עם אסי עזר של "קשת" שגרפה 10.1 אחוזים. "גנבו לנו את המדינה" של ערוץ עשר, לעומת זאת, עשתה 3.5 אחוזים בלבד. 



ברצועת החדשות, עשו המהדורות 9.9 אחוזים ב"קשת" ו-9 ב"רשת", חדשות ערוץ עשר גרפו 6.3 אחוזים, ומהדורת החדשות של תאגיד השידור הציבורי, שממשיכה ליהנות מצופי המונדיאל שכבר נמצאים על הערוץ קיבלה 8.7 אחוזים. מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 20 בהגשת דנה סומברג גרפה 1.5 אחוזים.