הוא אולי לא העיפרון הכי מחודד בבית אבל לגמרי הדייר הכי חביב ואהוב שנכנס העונה. למרות שהוא צעיר, בלי ניסיון וחוכמת חיים, הצליח אליאב רחמים לאבחן את תחושותיו ולתאר אותן בצורה מבריקה. "בחיים לא נפגשתי עם עצב ושמחה בו זמנית", אמר הדייר ל"אח הגדול", על ההדחה, לא הדחה, שהייתה אמש וגרמה לו למיקס רגשות סבוכים. צריך להיות מאוד מחובר לעצמי הפנימי שלך בשביל לסכם את הרגשות הללו במשפט כל כך מיוחד.



נראה כי "האח הגדול" כבר מצא לו את דמות האנדרדוג החלש שכולם אוהבים, גם הדיירים בבית וגם הצופים שבחוץ, מקבילה לקותי סבג, או ג'קי מנחם בעונות אחרות שזכו ב"גמר הגדול". והרי לכם אליאב - פיינליסט אחד בטוח בחמישיית הגמר.



האח הגדול. צילום מסך
האח הגדול. צילום מסך



הפרק של אמש צויין בסימן של גיז'דורים נירוטיים מביכים בניצוחה של דרמת הקווין מגי טביבי. לטעון שזה היה משחק מעולה זה לחטוא, לטעון כי מגיע לה פרס לשחקנית הדרמה הטובה של השנה, זה לבייש את עולם המשחק, כי סצנת הבכי וההתרסקות של מגי על עזיבתו של ישראל הייתה מביכה ולא נעימה לצפייה, לא הייתה בה טיפה של אמת, והזיוף שניכר ממנה נראה כמו תרגיל נוראי של תלמידי שנה א' בשיעור הראשון של קורס למשחק.



לפילהרמונית הגיז'דוים הצטרפה סימה בכר, שגם היא זעקה ובכתה על כל ההדחה של שלושת הגברים של הבית, וכמו שההדחה הייתה מזוייפת כך גם הבכי והכאב של סימה, לראייה לא הייתה אפילו דמעה אחת שזלגה מעיניה, מבטיחה לכם שלחצתי סטופ על השלט בשביל לחפש איזה סממן או שאריות של לחלוחית רטובה מתחת לאישוניה בכל סצנת הבכי ההזויה הזאת, ועל זה נאמר פייק אחד גדול. לעומת מגי וסימה, זכינו בבכי אמין ואמיתי של לירז ולא על עזיבת הדיירים האחרים, כי תכלס למי באמת איכפת מהם, אלא על המזל שנפל בחלקה שכשנשארה בבית, ושל מירב ילדת היומולדת שבאמת ובתמים כאבה על אובדן חבריה הטובים.



האח הגדול. צילום מסך
האח הגדול. צילום מסך



צרם לי מאד לשמוע את סימה בכר מתיימרת לבקר מערכות יחסים של אחרים. בכר העזה לזלזל בהתנהלות הזוגית של אביבית בר זוהר, שלא התביישה להודות שהיא מעוניינת בגבר עם אמצעים כלכליים. בכר הביכה את בר זוהר מול כל המדינה כשטענה שהיא יוצאת עם גברים תמורת 10,000 שקלים, ואף הוסיפה שלדעתה גברים ירצו אותה רק לערב אחד והיא לעולם לא תמצא זוגיות אמיתית. אלא שבר זוהר להבדיל מסימה, לא חובשת מסכות, ולא מתחסדת, אומרת דוגרי מה שהרבה אחרות לעולם לא יעזו להודות. ובואו רק נזכיר שסימה נישאה לאיש עסקים אמיד מאוד מאוד, ולבקר קולגה שמתנהלת בדיוק כמוך זה מריח מצביעות.



האח הגדול. צילום מסך
האח הגדול. צילום מסך



וכך יצאו להם הדיירים המפורסמים שהכניסו קצת צבע לבית האפור הזה, למרות שההפקה הבטיחה לצופים במהלך השבוע שאחד מהדיירים המפורסמים יישאר בבית, גם הרשתות החברתיות של המפורסמים וחבריהם קראו לעוקבים להצביע להם (כמו אבישג נגר האיט גירלס בדימוס שביקשה מעוקביה לסמס לקולגה שלה אדל בספלוב) אבל נראה כי העונה החדשה בזכיינית "רשת" עוברת טוויסים אינסופיים בעלילה בניסיון נואש לשרוד את הרייטינג ו"האח הגדול" החליט לשבור שיאים אפילו של עצמו, לשנות את כללי המשחק ולשחק לנו, הצופים בראש.



ההדחה הזמנית של תומר, ישראל ואליאב הייתה משחק מלוכלך של האח ברגשותיהם של הדיירים, בניסיון לגרום ליושבי הבית להתעורר בכח מהתרדמת שנפלה עליהם, ולהכניס בהם כאב, עצב ותחושת אובדן לשווא, ורגע אחרי להעניק להם שמחה גדולה עם חזרתה של השלישייה לבית. המהלך עבר בעיני את הגבול הדק בין משחק לגיטימי לבין מניפולציה רגשית של ההפקה. יחד עם זאת הסיבה ברורה, כי כעת כשהדיירים המפורסמים מחוץ למשחק, "האח הגדול" חושש מחזרה לשיממון ולכן עליו לעמוד על המשמר גם אם מדובר בהתערבות גסה של ההפקה.