אם משחק מונדיאל אחד ש"גונב" את הצופים לערוצים המסחריים שבקושי מצליחים לשמור על הראש מעל המים בתקופת גביע העולם בכדורגל לא היה מספיק, כעת התחרות נכנסת לרגעי ההכרעה של שלב הבתים עם שני משחקים בערב, ובדיוק על זמן הפריים טיים, מה שמותיר את הערוצים משוועים לצופים. אמש בשעה 21:00 התקיימו במקביל שני שני משחקים, בין איראן לפורטוגל בערוץ הספורט ובין ספרד למרוקו ב"כאן 11". הזכיינית "רשת 13" ו"ערוץ עשר" שלאחרונה הגישו בקשה להתמזג לערוץ אחד, בחרו לוותר על הקרב ושיבצו שידורים חוזרים של "אבודים" ו"אימהות" בהתאמה.



בכך, נוצר מצב שהתוכן המקורי החדש היחיד ששודר אמש בשעות הפריים טיים היה סרטה הדוקומנטרי של גלית גוטמן  ב"קשת", "בגובה העיניים", שעסק בשאלת היחסים הפתוחים בין זוגות נשואים, וכמובן גם במונוגומיה.



מוחמד סלאח. AFP
מוחמד סלאח. AFP



ברצועת הפריים-טיים, הובילה אמש "כאן 11" עם משחק המונדיאל בין ספרד למרוקו וגרפה 15.6 אחוזי רייטינג בעוד שערוץ הספורט ששידר את המשחק בין איראן לפורטוגל 9.7 אחוזים. בקרב זכייניות ערוץ 2 לשעבר הובילה "קשת" עם התוכנית "בגובה העיניים" שקיבלה 8.9 אחוזי רייטינג, מול שידור חוזר של "אבודים" של "רשת" שגרפה 7.2 אחוזים. השידור החוזר של "אימהות" בערוץ עשר, לעומת זאת, הביא 3.9 אחוזים בלבד.



ברצועת החדשות, המהדורות 9.8 אחוזים בקשת ו-6.8 ברשת, חדשות ערוץ עשר גרפו 7.8 אחוזים. מהדורת "כאן" צברה לאחרונה צופים שנשארו בערוץ בין המשחקים, וכך, ביום ראשון היא גרפה 11.1 אחוזים, אך נראה כי שינוי שעת השידור אמש מ-18:00 ל-17:00 פגע בתאגיד. כעת, המשחק מסתיים כעת ב-19:00 - שעה לפני תחילת מהדורת החדשות, והצופים נודדים לערוצים אחרים ומותירים את החדשות בהגשת רומי נוימרק עם 6.8 אחוזים בלבד.