השחקנית הת'ר לוקליר אושפזה אתמול בבית חולים בשל מנת יתר, יום אחד בלבד לאחר שנעצרה בחשד לתקיפת צוות רפואי. השריף של מחוז ונטורה בקליפורניה, אריק בוסצ'ו, אמר כי צוות החירום הוזעק לביתה בשל מקרה חירום רפואי. הוא הבהיר כי לא בוצע כל פשע.

לוקליר נעצרה ביום ראשון בחשד שתקפה פרמדיקים. המקרה אירע חודשיים לאחר שטענה חוסר אשמה בתקיפת שוטר. סגני השריף הוזעקו לביתה בשני מקרים שונים ביום ראשון. בפעם הראשונה, ב-18:00 בערב שעון מקומי, נקבע כי לא בוצעה עבירה. בפעם השנייה, ב-23:00 בלילה, בוסצ'ו אמר ל-CNN של אנשיו ענו לקריאה על הפרעה לציבור שלך לוקליר ואדם נוסף. לדבריו, השחקנית בעטה באחד מאנשיו ברגל. 
השריף סיפר כי היתה "תחת השפעה של חומרים ולא שיתפה פעולה. היא נאזקה ונעצרה. בגלל מצבה היא היתה אמורה לעבור בדיקה רפואית לפני הליכתה למעצר. לדברי בוסצ'ו, היא בעטה באחד הפרמדיקים בחזה במהלך הבדיקה. לאחר הבדיקה בבית החולים, היא נעצרה ושחוררה בערבות של 20 אלף דולר. דיון בבית המשפט נקבע לעוד חודשיים. 

נציגיה של השחקנית, שמאחוריה שנים של משחק בסדרות טלוויזיה מצליחות, כמו "ששולת", מלרוז פלייס" וספין סיטי", לא הגיבו לדבר המעצר.