גביע העולם בכדורגל ממשיך לשחק לידי "כאן": משחקי המונדיאל מביאים צופים רבים לתאגיד השידור הציבורי ומגדילים את הרייטינג גם לתוכניות שמשודרות לפני ואחרי הכדורגל. אמש, המשחק בין אורוגוואי לפורטוגל, שהיה אחד המסקרנים בשלב שמינית הגמר, הצליח לשבור שני שיאי צפייה בערוץ. מהדורת החדשות של שבת בערב הפכה למהדורת השבת הנצפית ביותר מאז עליית "כאן 11" לאוויר, והמשחק בין הנבחרות הפך למשחק הנצפה ביותר בשלב שמינית הגמר מאז 2010.



בינתיים בערוצים המסחריים, המבזק הקצרצר מבית "האח הגדול", ששודר במקום הפרק הרגיל של מוצאי שבת הביא לערוץ "רשת 13" נתון נמוך במיוחד והשידור החוזר של "ארבע חתונות", ככל השידורים החוזרים הביא לערוץ אחוזי צפייה נמוכים עוד יותר. "כמה רחוק" של "קשת" הובילה הקרב הזכייניות 2 לשעבר, ו"גב האומה" של ערוץ עשר שמרה על יציבות.



מיכל רבינוביץ'. צלם : רוני ינקוביץ
מיכל רבינוביץ'. צלם : רוני ינקוביץ



ברצועת הפריים-טיים, כאמור, הובילה אמש "כאן 11" עם משחק המונדיאל בין 
אורוגוואי לפורטוגל וגרפה 27.5 אחוזי רייטינג. בקרב זכייניות ערוץ 2 לשעבר הובילה קשת עם התוכנית "כמה רחוק" שקיבלה 10.6 אחוזי רייטינג, מול מבזק "האח הגדול" של רשת שגרפה 7.7 אחוזים והשידור החוזר של "ארבע חתונות" שהביא לזכיינית 4.2 אחוזים. גב האומה של ערוץ עשר, לעומת זאת, עשתה 6.7 אחוזים בלבד.

ברצועת החדשות, גרפה מהדורת "כאן 11" 10 אחוזי צפייה  - הנתון הגבוה ביותר מאז הקמת התאגיד. בערוצים המסחריים קיבלו המהדורות 6.7 אחוזים בקשת ו-5.9 ברשת, חדשות ערוץ עשר לעומת זאת  גרפו 5.7 אחוזים.