כל אומן מכיר את הרגע שבו הקהל מריע בהתרגשות, המוזיקה מגיעה לאקורד הסיום שלה, האורות כבים, וההופעה מסתיימת באופן רשמי. שלב השיא הזה הוא גם השלב שבוא האומן נפרד מהקהל ויורד מהבמה, אלא, אם משהו משתבש. ומשהו השתבש בגדול בהופעתם של ביונסה וג'יי זי שנערכה במוצאי השבת האחרונה בפולין.



את סוף המופע השניים עושים כשהם על במה בגובה כמה מטרים, כשלקראת סוף השיר, הבמה אמורה לרדת, ועם סיום המופע השניים נעלמים אל מאחורי הקלעים.





תקלה טכנית גרמה לבמה להישאר בגובה, וכך נוצר מצב מעט מביך בו השיר האחרון הסתיים, וג'יי זי וביונסה נותרו עומדים על הבמה, כשמאחוריהם הרולר עם כתוביות הסיום.



הקהל המופתע לא הבין איך השניים עדיין נשארים על הבמה, אך לאחר מספר רגעים צוות הבמה רץ לעברם עם סולם, והוריד את הזמרת שלקחה את כל העניין די בקוליות. בכל זאת – מלכה!





50 סנט נגד הקארטרים

ואם כבר בביונסה וג'יי זי עסקינן, השניים זכו לביקורת קשה מהראפר 50 סנט, שכעס מאוד על המועד בו בחרו השניים להוציא את האלבום המשותף שלהם.
מסתבר ש- ‘Everything Is Love‘ של הקרטרים יצא יום אחרי צאת האלבום ‘Nasir‘, של הראפר נאס, אותו הפיק קניה ווסט. הוצאת אלבומם של השניים לקחה את כל הפוקוס מהאלבום של נאס – אלבום שעורר סקרנות רבה, והגיע אחרי תקופת שתיקה ארוכה של הראפר.

"זה היה דפוק לגמרי מה שהם עשו לנאס" אמר 50 סנט בריאיון, והוסיף - "אני יודע מה עשית לנאס, ג'יי" כשהוא מישיר את מבטו למצלמה. 



בשביל להבין מה קרה, צריך לחזור אחורה לשנות ה-90, אז ג'יי זי ונאס נקלעו לסכסוך, בעיקר בגלל שנאס פשוט הבריז לג'יי זי, ולא הגיע להקלטות של אלבום הבכורה שלו. ג'יי זי שכעס על ההברזה לכלך על נאס שבתגובה, הוציא שיר מכוער במיוחד על ג'יי זי.

אז האם תזמון הוצאת האלבום של השניים הייתה מקריות משונה או שדווקא הנקמה השקטה של ג'יי זי? תשפטו בעצמכם.