משחקי גביע העולם בכדורגל ממשיכים להראות את אותותיהם על  התוכניות השונות של הערוצים המסחריים, ונראה שאלו שנפלו בשיבוצן על חודש הבצורת של המונדיאל שגונב את הצופים - סובלות מרייטינג נמוך לאורך זמן. "כמה רחוק", ריאליטי הדייטינג של "קשת" בהנחיית אילנית לוי שהושק בקול תרועה רמה הגיע אל קו סיום העונה תשוש, עם פרק אחרון שגרף 11.3 בלבד, ובממוצע עונתי נמוך יותר מאחיותיה לז'אנר מ"חתונה ממבט ראשון" ו"דייט ראשון" של 11.4.



באותו הזמן, כהרגלם בתקופת שידורים קשה זו, הערוצים המתחרים, "רשת" ו"ערוץ עשר" שלפני פחות מחודש הגישו בקשת מיזוג לממונה על ההגבלים, בחרו שלא להיכנס לזירה ושידרו שידורים חוזרים, "אבודים" ב"רשת", ו"עושות חשבון" ב"ערוץ עשר".



 ברצועת הפריים-טיים, הובילה אמש "כאן 11" עם משחק המונדיאל בין קולומביה לאנגליה וגרפה 24.2 אחוזי רייטינג. בקרב זכייניות ערוץ 2 לשעבר הובילה "קשת" עם פרק הסיום של התוכנית "כמה רחוק" שקיבלה כאמור 11.4 אחוזי רייטינג, מול שידור חוזר של "אבודים" של "רשת" שגרפה 6.2 אחוזים. השידור החוזר של "עושות חשבון" של ערוץ עשר, לעומת זאת, עשה 6 אחוזים בלבד.



"כמה רחוק". צילום מסך
"כמה רחוק". צילום מסך



ברצועת החדשות, עשו המהדורות 10.6 אחוזים בקשת ו-5.4 ברשת, חדשות ערוץ עשר גרפו 6 אחוזים, ומהדורת החדשות של תאגיד השידור הציבורי קיבלה 7.1 אחוזים.



בשעות הפרה-פריים שלפני החדשות הובילה קשת עם התוכניות "ערב טוב עם גיא פינס" שגרפה 7.9 אחוזים ו"התכנית הכלכלית" שהביאה 10.5 אחוזים, בעוד הזכיינית רשת ששידרה את "לפני החדשות" קיבלה 3.9 אחוזים. ערוץ עשר ששידר את התוכנית של אורלי וגיא הגיע אל החדשות עם 2.8 אחוזים.