גביע העולם בכדורגל ממשיך לנער את הטלוויזיה בישראל: אמש נקבע שיא צפייה במשחק הכדורגל רוסיה - קרואטיה, שהשיג את הנתון הגבוה ביותר למשחק רבע גמר מאז שנת 2010 - לא פחות מ-31% רייטינג. משחק המונדיאל בין קרואטיה למדינה המארחת סיכם את ארבעת משחקי רבע הגמר שהביאו לתאגיד השידור הציבור נתוני גבוהים, כאשר המשחק בין ברזיל לבלגיה ביום שישי הביא לערוץ 22.4 אחוזי רייטינג - נתון מרשים במיוחד ליום שישי בערב. 



בקרב הערוצים המסחריים שנלחמו על שאריות הרייטינג בזמן משחק רבע הגמר, הובילה "קשת" עם פרק האיחוד של "כמה רחוק" שהפך לסוג של מסורת בסיום תוכניות גדולות. "רשת" השתרכה הרחק מאחור עם "דייט בחשיכה - ספיישל דתיים", ו"ערוץ עשר" עקף אותה במעט עם "גב האומה", אירוע שלא קורה הרבה בימים בהם אין משחק.



"כמה רחוק", צילום מסך
"כמה רחוק", צילום מסך



ברצועת הפריים-טיים, כאמור, הובילה אמש "כאן 11" עם משחק המונדיאל בין קרואטיה לרוסיה וגרפה לא פחות מ-31 אחוזי רייטינג. בקרב זכייניות ערוץ 2 לשעבר הובילה "קשת" עם התוכנית "כמה רחוק - שנה אחרי" שקיבלה 12.5 אחוזי רייטינג, מול "דייט בחשיכה" של "רשת" שגרפה .4.3 אחוזים. "גב האומה"של ערוץ עשר, לעומת זאת, עשתה 4.7 אחוזים בלבד.



ברצועת החדשות, עשו המהדורות 9.1 אחוזים ב"קשת" ו-5.7 ב"רשת", חדשות ערוץ עשר גרפו 5.6 אחוזים, ומהדורת החדשות של תאגיד השידור הציבורי קיבלה 9.6 אחוזים.