לא רק לפאשניסטיות: לא רק פאשניסטות מושבעות ימצאו את עצמן לבושות טיפ טופ מול ערוץ 42 בשלט. מבט בלוח השידורים מראה שיש בו הכל לכולם. למשל התוכנית "סטודיו עם אנה ארונוב", שבה תעסוק המגישה בכל מה שחם ומעניין בעולם האופנה, ותארח לצדה פאנל מתחלף של דמויות אופנתיות.



צד את עינינו גם הדוקו־ריאליטי "על הקו", שיציג את חייהן של דוגמניות ישראליות מצליחות בחו"ל, בהן ארבל קינן, שני זיגרון ושון לוי, המככבות בהפקות אופנה ובשערי מגזינים בינלאומיים נוצצים.



ויש עוד: המאפרת מורן סטויצקי תציג בתוכנית "טאץ' אפ" טיפים להצלחה באיפור גם בבית; וכוכבי הרשת יגיעו לתוכנית "גלאם רוק" לעסוק בפאשן מקומי ועולמי. עבור הצעירים בחבורה תשודר "היכון החל סטייל" עם תוכנית מייקאובר בכיכובם של ליאון שניידרובסקי ויואב מאיר, שהפכו לכוכבי רשת פופולריים.




בין הפקות המקור בולטת התוכנית של מוטי רייפ, "ללא פילטרים", שבה הוא יושב בביתו לשיחה אינטימית עם אושיות האופנה המקומיות, ביניהן בר רפאלי, גלית גוטמן, מרינה מקסימיליאן, מיה דגן, טובל'ה ואחרות. "הכוכבות הגדולות מדברות ללא מחסומים על המורכבות, הרגישות והפגיעות של כל אחת מהן, ועל הדרך שלהן לעורר השראה ולהיות מודל חיקוי לנשים אחרות", מסביר רייפ. "נראה כי ההשפעות על עולם האופנה מגיעות אלינו לא רק מתחזיות אופנה משתנות, אלא ממקום עמוק ואינטימי הרבה יותר".



בערוץ שיעלה לאוויר ב־17 ביולי (יום שלישי) ישודרו גם סדרות רכש, בהן עונות שטרם שודרו בארץ, של פרויקט המסלול הממכר בהנחיית היידי קלום; תוכנית ריאליטי שמחפשת את מעצבי השיער והמאפרים הבאים, בהנחיית הדוגמנית המצליחה ביותר בעולם, אנדריאנה לימה; וריאליטי נוסף המלווה כלות וחתנים ביום המרגש בחייהם. יהיו גם חדשות אופנה מהעולם ומגזין שבועי על כל מה שמעניין באינסטגרם, כדי שאף פעם לא תצאו מהבית הכי מעודכנים בעולם בפריטים הכי נכונים.