אושיות אינסטגרם וברברני פאנלים: לערוץ האופנה הישראלי אין שיק

FASHION.IL מציג בעיקר אושיות, מוזות ומומחים לתרבות הכלום שמקשקשים את עצמם לדעת על אופנה, אך נשמעים כמו עוד מדור רכילות בו הם מלרלרים "מאמם", "מדים" ו"כאילו" כל משפט שני

מיטל שרעבי צילום: פרטי
אנה ארונוב,ערוץ האופנה הישראלי
אנה ארונוב,ערוץ האופנה הישראלי | צילום: מישל אדרי

אם תכניות מקור לא עושות לכם את זה, הערוץ מתכנן לשלב בלוח השידורים גם סדרות רכש, ביניהן עונות שטרם שודרו בארץ של "פרויקט מסלול", "חדשות האופנה", סדרת אופנה חדשה בהובלת אדריאנה לימה, חדשות האופנה מהעולם, חדשות הסלבס ועוד.

בעיני חשוב לתת במה ליצירה ישראלית ולקדם מעצבים ישראלים מוכשרים ומותגים מתוצרת מקומית - בטח בצל הקשיים מהם סובלת התעשייה בשנים האחרונות, אך ערוץ האופנה, שמתיימר לעשות זאת לא באמת מצליח במשימה. הוא לא באמת עוסק באופנה. את תכניות המקור שלו מקשטות כוכבות רשת ואושיות אינסטגרם שפונות לקהל שפוגש אותן על בסיס יומי בערוצי היוטיוב ובעמודי האינסטגרם שלהן. הקהל הזה בטח לא צריך ערוץ, ובטח לא ישלם על תכנים שהוא מקבל בחינם בסמארטפון.

תגיות:
מוטי רייף
/
ערוץ האופנה הישראלי
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף