אחרי חודשים של הכנות, פרומואים ומלחמת רשת מתוקשרת אחת בין אביב גפן לאייל גולן, לפני שבועיים השיקה "קשת 12" את ריאליטי המוזיקה החדש "אביב או אייל" ועל פי תוצאות הרייטינג של השידור הראשון היה נראה כי התוכנית לא הצליחה לעמוד בציפיות וקיבלה 13.7 אחוזי צפייה בלבד. בפרקים שאחרי, הריאליטי המוזיקלי קיבל 13.2 בשידור השני, והפרק השלישי רשם ירידה נוספת והביא לזכיינית 12 אחוזים בלבד. אמש, השיגה התוכנית עלייה והתייצבה על 13.3 אחוזים, כשהיא מנצחת את "משחקי השף" של "רשת" שקיבלה 11.8 אחוזים בלבד. 



נראה כי "רשת" מוציאה את המיטב מהביצה מטילת ביצי הזהב שלה "האח הגדול", ומצליחה להרים את הרייטינג לתוכניות אחרות על ידי שיבוץ "פריצה" קצרה לבית "האח" לפני שידורן. אמש, בניגוד לערבים אחרים לא שודרה תוכנית קצרה שכזו, ו-"משחקי השף" רשמה ערב חלש יחסית. מנגד העניין הציבורי סביב המופע החדש של אייל גולן ומשה פרץ "הולכים להשתגע", מעורר עניין בכוכב התוכנית.





בערוצים האחרים, "פנים אמיתיות" עם אמנון לוי של ערוץ עשר, לעומת זאת, קיבלה 5.1 אחוזים, ו"כאן 11" סיכמה את ערב השידורים עם "המרדף" שקיבלה 6.8 אחוזים ו-"שטוקהולם" שקיבלה 6 אחוזים, נתון נאה לערוץ.



ברצועת החדשות, קיבלו המהדורות 10.4 אחוזים ב"קשת 12" ו-8.7 ב"רשת 13", חדשות "ערוץ עשר" גרפו 7 אחוזים. מהדורת החדשות של תאגיד השידור הציבורי קיבלה 5.2 אחוזים, וחדשות "ערוץ 20" קיבלו אחוז אחד בלבד.



בשעות הפרה-פריים שלפני החדשות הובילה קשת עם התוכניות "ערב טוב עם גיא פינס" שגרפה 7.1 אחוזים ו"התכנית הכלכלית" שהביאה 8.2 אחוזים, בעוד הזכיינית רשת ששידרה את "לפני החדשות", קיבלה 4.5 אחוזים. ערוץ עשר ששידר את "אורלי וגיא" הגיע אל החדשות עם 4 אחוזים.