משחק הכיסאות בתחנה הצה"לית: גלי צה"ל הודיעה הבוקר (רביעי) כי איש הטלוויזיה ליאור שליין יגיש במהלך חודש אוגוסט את תכנית האקטואליה "מה בוער", במקומו של רזי ברקאי שיוצא לחופשת קיץ. רינה מצליח ובועז ביסמוט, המגישים את התכנית לצד ברקאי , ימשיכו גם לצד שליין. "מה בוער" בהגשת שליין תשודר כרגיל, בימים א'-ד' בין 9:00 ל-11:00. ברקאי יחזור לתכנית בתחילת ספטמבר.



שליין מסר בתגובה לתפקיד החדש: "זה כבוד גדול עבורי, שרזי רואה בי ראוי למלא את מקומו כשהוא בחופשה, ואני מקווה לא להרוס בארבעה שבועות את מה שהוא בנה ב-23 שנה".



בנוגע לעומס השעות בהגשת "מה בוער" במקביל לעבודה ב"גב האומה", תכנית הסאטירה בערוץ עשר אותה הוא עורך ומגיש, אמר שליין: "אז אעבוד יותר. בכל מקרה, באוגוסט אסור לי לצאת לשמש".



רזי ברקאי. פלאש 90



בעקבות המינוי עיתונאים ואנשי תקשורת הגיבו ברשתות החברתיות. מגיש ערוץ 20 שמעון ריקלין, הידוע בעמדותיו הימניות הגיב לנושא: "שלום לשמעון אלקבץ. שליין מחליף את רזי? אתה רציני? שונא פתולוגי של הימין והדתיים, בן זוג של חברת כנסת וזה נראה לך סביר לתת לו תוכנית אקטואליה? הגזמת".



הבמאי ואיש הטלוויזיה רני בלייר הגיב לציוץ של ריקלין וטען כי שליין הוא בכלל ימני לדעתו: "אני אומר לך את זה בתור שמאלני מובהק שמכיר אותו שנים, אם זה שמאל אני צוללת". והוסיף: "נראה לך שאני וריקלין נעמוד להפגין נגד שליין? זה אנדר קוולפייד עבור שנינו".



"ליאור שליין עושה עבודה מעולה כמראיין", הוסיף גולש לציוץ של ריקלין. "קשוב, סקרן, נעים משעשע. במקום לרטון הייתי מציע לריקלין לרשום הערות".