הפורמט האתגרי של הזכיינית "קשת 12", "נינג'ה ישראל" הושק לפני שבועיים וחצי בערוץ בחגיגיות, כשהוא שובץ מול ספינת הדגל של המתחרה, "רשת 13" - "האח הגדול". בפרקים ששודרו מאז עליית התוכנית לא הסתמן מנצח ברור בקרב הענקים, שכנתוני הצפייה ברוב הערבים היו צמודים כאשר פעם "האח" לקח  את ההובלה ופעם "נינג'ה". אמש הגיעה התחרות לשלב הצמוד ביותר בתולדותיה, כאשר בין נתוני הרייטינג של התוכניות הפריד כחצי אחוז בלבד עם ניצחון דחוק של תוכניתם של אסי עזר ורותם סלע.



בשבועות הקרובים ימשיכו שתי התוכניות להיאבק על ההובלה, כאשר "האח הגדול" מתחילה להתקרב אל שלבי הסיום כשבבית המצולם במדינה נותרו 10 דיירים, ואילו "נינג'ה ישראל" צריכה לעמוד בפני האתגר של להשאיר את הצופים אצלה אחרי הפתיחה החזקה.



נינג'ה ישראל. צילום מסך
נינג'ה ישראל. צילום מסך



 ברצועת הפריים-טיים, הובילה אמש כאמור התוכנית "נינג'ה ישראל" של הזכיינית "קשת" עם 16.1 אחוזי רייטינג, מול "האח הגדול", שגרפה 16 אחוזים. "גב האומה" של ערוץ עשר, לעומת זאת, קיבלה 6.8 אחוזים, ו"כאן 11" סיכמה את ערב השידורים עם "רואים עולם" שקיבלה 3.1 אחוזים.



ברצועת החדשות, קיבלו המהדורות 7.9 אחוזים ב"קשת 12" ו-9.2 ב"רשת 13", חדשות "ערוץ עשר" גרפו 6.3 אחוזים. מהדורת החדשות של תאגיד השידור הציבורי קיבלה 3.3 אחוזים.