מאז סיום משחקי גביע העולם בכדורגל והתייצבות לוח השידורים הקבוע של הזכייניות, ימי השבוע החלו לקבל תוכניות קבועות, שלא כפי שהיה רק לפני כחודש כשהזכייניות שיבצו את התוכניות רק יומיים-שלושה לפני שידורן. ימי שני, בהם מתמודדות התוכניות "אביב או אייל" ו"משחקי השף" בקרב זכייניות ערוץ 2 לשעבר, מסתמנים כימים החלשים של השבוע כשאף אחת מהתוכניות לא מצליחה להביא את הנתונים של "האח הגדול" ב"רשת 13" או "נינג'ה ישראל" ב"קשת 12".



בקרב בין ריאליטי המוזיקה וריאליטי המטבח לא מסתמן מנצח ברור, כשכל שבוע אחת התוכניות לוקחת את ההובלה. אמש הייתה זו "משחקי השף" שהצליחה לנצח בפער זעום של עשירית האחוז את "אביב או אייל" ולסיים את הערב כזוכה.



ברצועת הפריים-טיים, הובילה אמש התוכנית "משחקי השף"  של הזכיינית "רשת" עם 12 אחוזי רייטינג, מול "אביב או אייל" של "קשת" שגרפה 11.9 אחוזים. "פנים אמיתיות" של ערוץ עשר, לעומת זאת, קיבלה 5.8 אחוזים, ו"כאן 11" סיכמה את ערב השידורים עם "המרדף" שטיפסה ל-5.1 אחוזים ו"שטוקהולם" שסיימה עונה עם 4.2 אחוזים.


שטוקהולם. "כאן"
שטוקהולם. "כאן"


ברצועת החדשות, קיבלו המהדורות 10.5 אחוזים ב"קשת 12" ו-7.5 ב"רשת 13", חדשות "ערוץ עשר" גרפו 6.7 אחוזים. מהדורת החדשות של תאגיד השידור הציבורי קיבלה 4.2 אחוזים, וחדשות "ערוץ 20" קיבלו 1.3 אחוזים.

בשעות הפרה-פריים שלפני החדשות הובילה קשת עם התוכניות "ערב טוב עם גיא פינס" שגרפה 6.8 אחוזים ו"התכנית הכלכלית" שהביאה 8.4 אחוזים, בעוד הזכיינית רשת ששידרה את "לפני החדשות", קיבלה 4.6 אחוזים. ערוץ עשר ששידר את התוכנית של אורלי וגיא קיבלה 2.9 אחוזים בלבד.