מצטרף אל גל הביטולים: אחרי שהזמרת לורד, הראפר טייגה, שאקירה ולהקת די אנטווד שהודיעו כי לא יבצעו את ההופעות המתוכננות שלהם במהלך הקיץ בישראל, כוכב נוסף מאכזב את המעריצים. הזמר והמוזיקאי, סולן להקת "סופט סל", מארק אלמונד, הודיע היום (ראשון) כי הוא מבטל את הופעתו המתוכננת בהיכל התרבות תל אביב. סיבת הביטול עדיין תחת מחלוקת.



אחד מנציגיה הבולטים של תקופת ה"סינת'פופ" והגל החדש של שנות ה-80 היה אמור לעלות במופע חד פעמי שיכלול את כל להיטיו הגדולים, במסגרת הערב ההרכב שנבחר לחמם את המופע שלו היה להקת טאטו הישראלית שהייתה פופולרית בארץ באותה התקופה.





הבוקר פרסמה חברת ההפקה "קונצ'רטו" הודעת ביטול: "בעקבות ההחרפה במצב הביטחוני בישראל בתקופה האחרונה ובפרט הצהרות מלחמה שיצאו מפני הקבינט הממשלתי בימים האחרונים, פנה אלינו האומן ושאל האם לדחות את המופע. האומן נענה בכתב שעדיף להמתין עד יום שישי 10.8.18 בבוקר ולבצע הערכת מצב. במייל ב-10.8 הועברה לאומן הודעה בכתב לפיה המופע יתקיים כמתוכנן, ומשכך התשלום השני יעבור לאומן ביום ראשון בבוקר, יומיים לפני המופע. האומן סרב, ודרש לקבל את התשלום באותו יום שישי על אף שידע שזהו אינו יום עסקים. באופן מפתיע, האומן הודיע באופן חד צדדי על ביטול המופע".



"מעבר לכך, השיג האומן לפתע על להקת החימום שאושרה בכתב על ידו בתחילת ההתקשרות עמו", עוד נכתב מטעם ההפקה. "אין לנו אלא להצטער על כך, כי האומן פעל בניגוד להסכמות וההבנות הברורות עמו, וזו הפעם השנייה שהאומן מבטל השתתפותו באופן חד צדדי בהופעה בישראל. העניין יעבור לטיפול משפטי כנגד האומן בהתאם. לאור זאת, אנו מצטערים להודיע כי האירוע מבוטל".




מאוחר יותר, הציג אלמונד עצמו גרסה אחרת לאירועים בחשבון הפייסבוק שלו: "אני מאוד מצטער להודיע למעריצים שלי בישראל כי המנהלים שלי נאלצו לבטל את המופע בגלל הפרת חוזה מצד ההפקה בישראל. אני מודיע על כך בלב כבד, בגלל שמעריציי בישראל הם תומכים ביותר, וזו הפעם השנייה שאנחנו מאלצים לבטל מופע. בנוסף להפרת החוזה בקשר לתשלום, לא הייתי מוכן לאפשר ללהקת 'טאטו' להיות מופע החימום שלי עם ה'ליין-אפ' העדכני שלהם. פעם נוספת, התנצלותי הכנה, אבל אתם יכולים להאשים את ההפקה".