בשבוע שעבר הושקה ב"קשת 12" הסדרה הדוקומנטרית החדשה של חיים הכט, "בין אריזנה לנס ציונה" והשיגה נתון נאה ביותר של 15.9 אחוזי רייטינג. בפרק השני של התוכנית בה העיתונאי בודק את הדמיון וההבדלים בין החיים בישראל לבין החיים בארה"ב, הוא בחן את מערכות החינוך בשני המקומות, והצליח לשמור על ההובלה בתחרות מול "רשת 13" עם 13.4 אחוזי רייטינג. חיים אתגר, שהפך למגנט הרייטינג של שעות הערב המאוחרות ב"קשת" הצליח גם הוא לקבל נתון נאה ביותר של 12.3 אחוזים לתוכניתו "הכל אישי".



ריאליטי המסעות "אף פעם לא מאוחר", שקיבל 10.6 אחוזים בלבד בפרק ההשקה והציג נתונים נמוכים לאורך העונה הנוכחית, קיבל אמש 8.3 אחוזי צפייה בלבד. מי שזכה מהתחרות הדלה הוא ערוץ עשר, השחקן החלש מבין השלושה, שהצליח לגרוף 7.3 אחוזי רייטינג לריאליטי "בייבי בום". "יחידה מעורבת" של "כאן 11" קיבלה 3.4 אחוזים בלבד.



"אף פעם לא מאוחר", רבקה מיכאלי, שרל'ה שרון, ציפי פינס, נורית גפן . צלם : יובל סול בוקר
"אף פעם לא מאוחר", רבקה מיכאלי, שרל'ה שרון, ציפי פינס, נורית גפן . צלם : יובל סול בוקר



ברצועת החדשות, קיבלו המהדורות 10.6 אחוזים ב"קשת 12" ו-7.6 ב"רשת 13", חדשות "ערוץ עשר" גרפו 7.1 אחוזים, ומהדורת החדשות של תאגיד השידור הציבורי קיבלה 3.8 אחוזים.



בשעות הפרה-פריים שלפני החדשות הובילה קשת עם לקט של התוכניות "ערב טוב עם גיא פינס" שגרפה 6.5 אחוזים ו"התכנית הכלכלית" שהביאה 7.9 אחוזים, בעוד הזכיינית רשת ששידרה את "לפני החדשות", קיבלה 5.2 אחוזים. ערוץ עשר ששידר את תוכניתם של אורלי וגיא הגיע אל החדשות עם 3.6 אחוזים.