כמעט עשרה חודשים מאז פיצול ערוצי 2 - ואת הטלוויזיה בישראל מובילות שתי תוכניות ריאליטי, "האח הגדול" הוותיקה של "רשת", ו"נינג'ה ישראל" החדשה של "קשת". עד היום, כדי לתת "פוש" לתוכניות החלשות יותר שלה ברייטינג, שיבצה הזכיינית "רשת" כמה פריצות קצרות לבית "האח הגדול" שאורכן פחות מ-20 דקות ולכן אינן נספרות על ידי ועדת המדרוג.



אמש, בערב שלישי, שודרה "אביב או אייל" מול לקט של "משחקי השף", שיבצה הזכיינית "רשת" "פריצה" לבית האח, במשדר קצר בו המודח אלי זרקה סיפר על הסיבה בגללה בחר לעזוב את הבית. נראה שהפעם הקהל בחר שלא להתחיל את הערב בערוץ למרות החשיפה של הדייר המסקרן לגבי מה שהוביל אותו לוותר על המירוץ, ונראה שהסיבה הפשוט לכך היא שפרק "משחקי השף" ששודר אחריו היה לקט בלבד מקטעים של התוכנית ששודרו בעבר. מי שזכתה מההפקר הייתה תוכנית ריאליטי המוזיקה של גפן וגולן שעלתה מהפרק של הלילה שלפני שהביא לה 10.6 אחוזי צפייה, ל-13.9 אחוזים.



באותו הזמן, הפריצה לבית "האח הגודל", שארכה כ-15 דקות, קיבלה 12.5 אחוזי רייטינג, ולקט "האח הגדול" קיבל 8 אחוזים בלבד. "פנים אמיתיות" של ערוץ עשר, גם נהנתה משיבוץ הפרק שנערך מחומרים ששודרו, וקיבלה 8.3 אחוזים ועקפה את "רשת" - אירוע נדיר בטבלאות הרייטינג. ו"כאן 11" סיכמה את ערב השידורים עם "שטח הפקר" שקיבלה 2.1 אחוזים.



עקף את "רשת". אמנון לוי עם "פנים אמיתיות"
עקף את "רשת". אמנון לוי עם "פנים אמיתיות"



ברצועת החדשות, קיבלו המהדורות 11 אחוזים ב"קשת 12" ו-8.5 ב"רשת 13", חדשות "ערוץ עשר" גרפו 7.1 אחוזים, ומהדורת החדשות של תאגיד השידור הציבורי קיבלה 3.2 אחוזים.



בשעות הפרה-פריים שלפני החדשות הובילה קשת עם לקט של התוכניות "ערב טוב עם גיא פינס" שגרף 7.6 אחוזים ו"התכנית הכלכלית" שהביאה 8.9 אחוזים, בעוד הזכיינית רשת ששידרה את "לפני החדשות", קיבלה 5.3 אחוזים. ערוץ עשר ששידר את תוכניתם של אורלי וגיא הגיע אל החדשות עם נתון גבוה במיוחד של 4.8 אחוזים.