לא מתנצלת: אשת החדשות גאולה אבן-סער הגיבה לראשונה לסערה שהתעוררה ברשת בעקבות דבריה על ההספדים לעיתונאי אורי אבנרי, במהלכם ציינה כי מנהיג הלייבור ג'רמי קורבין ויו"ר הרשות הפלסטינית אבו-מאזן ספדו לעיתונאי, וכי: "אין להם בעיה גם להספיד מחבלים בשגרה". היום (שלישי), פרסמה אבן ציוץ בו כתבה כי היא עומדת מאחורי הדברים.



"היו כאלה שרגשותיהם העדינים נפגעו אמש ממשפט שאמרתי (איש לא טרח להתווכח איתו ברמה העובדתית) על קורבין ואבו-מאזן", כתבה העיתונאית בטוויטר. "למי שהיה ספק: אני עומדת מאחורי הדברים. מאידך - כל 'הפרשנויות' כאילו מאחורי האמירה היתה כוונה לפגוע באורי אבנרי - מופרכות לחלוטין. מוזמנים ומוזמנות גם היום ל'חדשות הערב'".





כזכור, אמש, במהדורת החדשות של תאגיד השידור הציבורי "כאן", דיווחה אבן על מותו של אבנרי ועל ההספדים לו, וציינה כי בין הסופדים לו היה נשיא המדינה ראובן ריבלין, וכן: "מנהיג הלייבור הבריטי, ג'רמי קורבין, ויו"ר הרשות הפלסטינית אבו-מאזן, שאין להם בעיה גם להספיד מחבלים בשגרה".



אמירתה של סלע נתפסה בעיני גולשים רבים כהשוואה בין העיתונאי ופעיל השלום המנוח לבין מחבלים, והם הביעו את מורם רוחם על ההתבטאות. כמו כן, ציינו הגולשים כי דיווח כזה אמור להיות אינפורמטיבי בעיקרו, ועיתוי ה"עקיצה" ביום מותו של אבנרי הוא מקומם.


"תתביישי", כתבה אחת הגולשות. "גאולה אבן-סער היא מגישת חדשות שאין לה גם בעיה להתחתן עם חלאה פשיסטית ולהדהד את מסריה ההרסניים של המפלגה העבריינית השלטת", כתב גולש אחר. מנגד, העיתונאי אטילה שומפלבי תמך בדבריה וכתב: "גאולה אבן סער, אנא התעלמי מעדר האידיוטים שהתנפל עלייך אמש והיום. אמרת דברים נכונים ומדוייקים. בעידן ה'פייק', אמירת אמת נחשבת לפגיעה ברגשות של ההזויים. המשיכי נא בשגרת יומך בבקשה".