מאז השקתה הפושרת של "אביב או אייל" ב"קשת 12" לפני כחודש וחצי, ושיבוצה מול "משחקי השף" של "רשת 13" הפכו ימי שלישי לחלשים במיוחד עבור שתי הזכייניות. בתקופה שעברה לא הצליחה תוכנית ריאליטי המוזיקה של גולן וגפן להמריא ברייטינג ונלחמה בקרב צמוד מול ריאליטי האוכל של אסף גרניט, ולאורך שידורן של התוכניות לא הסתמנה מנצחת מובהקת, כאשר ההובלה עברה מזו לזו מדי שבוע. אמש, שתי התוכניות נכנסו לפאזה חדשה שיכולה לשנות את יחסי הכוחות.



"אביב או אייל" סיימה את שלב האודישנים ושידרה אמש את פרק הנבחרת הראשון שלה וקיבלה 13.2 אחוזי רייטינג, מולה "משחקי השף" שמשודרת מזה כמה חודשים, מתקרבת לסיום, כאשר אמש שודר שלב רבע הגמר של התוכנית שקיבל נתון מאכזב במיוחד של 11.9 אחוזי רייטינג. השאלה שנשאלת היא האם העונה שנמתחה על חודשים רבים עייפה את הצופים, והאם ב"רשת" יצליחו לעורר עניין לקראת הגמר הגדול שצפוי להיערך בשבועות הקרובים.



משחקי השף. צילום מיכה לובטון
משחקי השף. צילום מיכה לובטון



השידור החוזר של "פנים אמיתיות" של ערוץ עשר, לעומת זאת, קיבל נתון נאה יחסית של 7.1 אחוזים, ו"כאן 11" סיכמה את ערב השידורים עם "שטח הפקר" שקיבל נתון נמוך במיוחד של 1.4 אחוזים.



ברצועת החדשות, קיבלו המהדורות 9.6 אחוזים ב"קשת 12" ו-8.8 ב"רשת 13", חדשות "ערוץ עשר" גרפו 7 אחוזים, ומהדורת החדשות של תאגיד השידור הציבורי קיבלה 3.3 אחוזים.



בשעות הפרה-פריים שלפני החדשות הובילה קשת עם התוכניות "ערב טוב עם גיא פינס" שגרפה 5.8 אחוזים ו"התכנית הכלכלית" שהביאה 8.1 אחוזים, בעוד הזכיינית רשת ששידרה את "לפני החדשות", קיבלה 5.1 אחוזים. ערוץ עשר ששידר את תוכניתם של אורלי וגיא הגיע אל החדשות עם 3.1 אחוזים.