הצצה ראשונה לסוף של "משחקי הכס": סדרת הדגל של רשת הכבלים האמריקאית HBO צפויה לחזור למסכים לעונה שמינית ואחרונה ב-2019, והיום (שני) המעריצים האדוקים מקבלים הצצה קצרצרה למה שהם עתידים לראות. רשת הטלוויזיה שחררה טריילר לעונות החדשות של הסדרות המצליחות שלה, ובין הטיזרים השונים מופיע קטע בן 3 שניות מתוך עונת הסיום של "משחקי הכס".



הסרטון בן ה-1:40 דקות מכיל קטעים מתוך סדרות חדשות של HBO כמו "קמפינג", ו"החברה הגאונה", ומהעונות החדשות של "בלש אמיתי", "שקרים קטנים גדולים", "בלש אמיתי", "Veep", "בארי" ועוד. בין הטיזרים השונים מופיעים כמה קטעים מתוך העונה הקודמת של "משחקי הכס" וגם קטע אחד חדש.





בקטע המדובר שמופיע בדקה 1:10 וכולל את הכיתוב "משחקי הכס, העונה האחרונה", נראה ג'ון סנואו, מלך הצפון, במקום מושלג, ככול הנראה העיר ווינטרפל כשהוא מחבק את אחותו למחצה סנסה סטארק. בשוט השני מתוך הקטע, המציג את החיבוק מזווית אחרת, נראית הנסיכה כשהיא מביטה לאופק במבט מודאג וקודר, אולי מחשש מפני המלחמה בצבא המתים של מלך הלילה, שבסיום העונה הקודמת מוטט את החומה המפרידה בין הממלכה לצפון ממנו מגיעים המהלכים הלבנים.



כידוע, הסדרה מתרחשת בווסטרוז, אי אשר מזכיר את בריטניה בימי הביניים, בו בתי אצולה אשר נאבקים על הכתר בעזרת תככים ומלחמות. בית סטארק, אליו משתייכים ג'ון סנואו וסנסה סטארק הוא הבית המוסרי והמכובד, אך ככזה הוא בדרך כלל נמצא בצידה הלא נכון של החרב. סדרת הספרים ולאחר מכן סדרת הטלוויזיה עוררו עניין רב אך גם ביקורת רבה על היותן אלימות ומיניות אך גם יפות ובעלות עלילה מורכבת ומפותלת בעלת גיבורים רבים, אשר קשה לומר מי מהם הוא טוב ומי מהם הוא רע בכל רגע נתון. 


ג'ון סנואו, "משחקי הכס". צילום מסך
ג'ון סנואו, "משחקי הכס". צילום מסך


העונה החדשה תעלה כאמור במהלך שנת 2019 ברשת HBO ואם אפשר ללמוד מניסיון העבר, היא תשודר במקביל גם ברשת YES, ברשת HOT, וכן בסלקום TV. "משחקי הכס" נחשבת לסדרת הדגל של הרשת האמריקאית ולאחת הסדרות המדוברות בעולם, בתחילת העונה הראשונה צפו בה כ-2.2 מיליון צופים הארה"ב, הפרק האחרון בעונה השביעית כבר משך מעל 12 מיליון אמריקאים.

סנסה סטארק, "משחקי הכס". צילום מסך
סנסה סטארק, "משחקי הכס". צילום מסך