רוזאן - הגרסה הציונית: הקומיקאית היהודייה רוזאן בר שתוכניתה "רוזאן" ברשת ABC בוטלה לאחר שצייצה כי עוזרת המקורבת לנשיא אובמה היא "צאצאית של כוכב הקופים" הודיעה כי היא הולכת להעתיק את מקום מגוריה לישראל. אשת הטלוויזיה התראיינה לפודקאסט של הרב ההוליוודי למפורסמים שמולי בוטח וסיפרה: "יש לי הזדמנות לעבור לישראל לכמה חודשים וללמוד עם המורים האהובים עליי שם, ואעבור לגור שם איפשהו".



"חסכתי מעט כסף ואני ברת מזל שבאפשרותי לנסוע וללמוד עם רב שאבקש ממנו שילמד אותי", הוסיפה הקומיקאית בראיון. "זאת זכות ואושר גדול להיות אישה יהודייה. זה כיף להיות יהודייה, אני מקבלת הרבה אושר מהעובדה שאני יהודייה".




כזכור, רשת ABC החליטה לבטל את הגרסה המחודשת של קומדיית המצבים "רוזאן" אחרי שהכוכבת, שידועה בדעותיה השמרניות ובתמיכתה בנשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, כינתה עוזרת לשעבר של אובמה "תינוקת של האחים המוסלמים וכוכב הקופים".

אחרי האירוע פרסמה הקומיקאית התנצלות בחשבון הטוויטר שלה: "אל תרגישו רע בשבילי! אני רוצה להתנצל בפני מאות האנשים, הכותבים הנפלאים (כולם ליברלים) והשחקנים המוכשרים שאיבדו את מקום עבודתם בתוכנית שלי בגלל הציוץ הטפשי".

הציוץ של רוזאן על ואלרי ג'ארט. צילום מסך טוויטר
הציוץ של רוזאן על ואלרי ג'ארט. צילום מסך טוויטר

מאוחר יותר, הוסיפה בר התנצלות נוספת: "אני מתנצלת בפני ואלרי ג'ארט וכל האמריקאים. אני מצטערת על הבדיחה הגרועה על הפוליטיקה שלה ולא על המראה שלה. הייתי צריכה להיות חכמה יותר. סלחו לי, הבדיחה הייתה בטעם רע". בציוץ אחר, בר תלתה את ההתבטאות בכדורי שינה שלקחה בעת כתיבת בשורות: "עשיתי משהו בלתי נסלח אז אני לא מנסה להגן על עצמי. השעה הייתה 2 בלילה ואני הייתי על אמביאן (כדורי שינה)".