מאזן הכוחות שוב משתנה: עם עלייתה לאוויר לפני ארבעה חודשים, הפכה "האח הגדול" למובילת לוח השידורים בטלוויזיה המסחרית וגרפה את נתוני הצפייה הגבוהים ביותר כמעט ללא תחרות מהתוכניות האחרות, אך מאז שעלתה "נינג'ה ישראל" המצב השתנה. תוכנית הריאליטי האתגרי של אסי עזר ורותם סלע הצליחה לעורר עניין רב ולקבל אחוזי צפייה גבוהים ולהציב תחרות לריאליטי הוותיק ואף לנצח אותו בחלק מהערבים. כעת, עם ירידת "האח הגדול" במוצאי שבת האחרונה, הכל השתנה.

בהיעדר מלחמה של ממש "נינג'ה ישראל" של "קשת" ניצחה בגדול ושברה שיא צפייה עם 18.8 אחוזי רייטינג, מולה "אמבולנס" תוכנית הדוקו-ריאליטי העוקבת אחר פרמדיקים המשרתים בניידות טיפול נמרץ, שעלתה לא מזמן גרפה 7.7 אחוזים בלבד. שידור הלקט של "גידי ואהרוני" של ערוץ עשר, לעומת זאת, קיבל 5.1 אחוזים, ו"כאן 11" סיכמה את ערב השידורים עם "יחידה מעורבת" שקיבלה 2.1 אחוזים.





ברצועת החדשות, קיבלו המהדורות 11 אחוזים ב"קשת 12" ו-7.2 ב"רשת 13", חדשות "ערוץ עשר" גרפו 6.8 אחוזים, ומהדורת החדשות של תאגיד השידור הציבורי קיבלה 3.3  אחוזים.



בשעות הפרה-פריים שלפני החדשות הובילה קשת עם לקט של התוכניות "ערב טוב עם גיא פינס" שגרף 6.7 אחוזים ו"התכנית הכלכלית" שהביאה 8.5 אחוזים, בעוד הזכיינית רשת ששידרה את "לפני החדשות", קיבלה 5.4 אחוזים. ערוץ עשר ששידר את אורלי וגיא הגיע אל החדשות עם 3.8 אחוזים.