הפקה טרייה של "נטפליקס" מסמנת מחדש את מיקומה המרכזי של ישראל על מפת הטלוויזיה העולמית. ששון גבאי, אורי פפר, מיקי לאון ומלי לוי מככבים בסרט "המלאך" של הבמאי הישראלי אריאל ורומן, שמציג באור חדש את האירועים שהובילו למלחמת יום הכיפורים.

"הסרט מספר את סיפורו של אשרף מרואן, המרגל המצרי שריגל לטובת ישראל, ספק היה מרגל כפול, ובעצם מוביל אותנו עם הסיפור שלו עד ערב פרוץ מלחמת יום כיפור", סיפר פפר ל"מעריב אונליין" בפרמיירת הסרט. "אני משחק את מי שהיה אז ראש המוסד, צבי זמיר, שהיה מעורב בכל פרטי האירוע וקיים איזשהו קשר עם אשרף מרואן".

"אני משחק את אחד המוסדניקים שמגייס את מרואן, זו דמות של איש מוסד מאוד סקפטי שלא האמין בו ודי בצדק גם", סיפר לאון. "אני לא ידוע אם זה שער לקריירה בינלאומית, באתי לעבוד, אם זה יבוא אני לא אגיד לא, אבל אני פה".

"זה סיפור ישראלי שקיבל תודעה בינלאומית, עם יוצרים שהם ישראלים ושחקנים ישראלים". אומר הבמאי ורומן. "היום זה הפך להיות נורמה שפרוייקטים ישראלים משתתפים בדברים שהם מיינסטרים בעולם. אנחנו נתקלנו בכל מיני קשיים כשהבנו שאנחנו נוגעים בנקודה מאוד רגישה, מצד אחד לישראלים יש דעה לגבי השאלה מי הוא היה ולמצרים יש נקודת מבט שונה. מערבולת הרגשות שקיימת כרגע היא לגבי השאלה איזה צד הסרט לקח".