+ כבר שנים שארוחת הבוקר שלי מורכבת מקפה ומפירות טריים (אפרסק, בננה או אבטיח. מה שבעונה, הולך). אבל בתקופה האחרונה יש לי תינוק קטנטן בבית, אז ה"לאכול בננה ולשתות קפה" יכול להימשך ארבע שעות.

+ כדי לשמור על תזונה מאוזנת אני אוכלת רוב הזמן אוכל טבעוני, שרובו מבושל בבית ולכן פחות מעובד. כאמא מניקה לתינוק אין לי הרבה זמן לבשל, אז אני מכינה סיר גדול של מרק או תבשיל ירקות וקוסקוס שיספיק לכמה ימים.

+ כשאני מבשלת, אני הכי אוהבת להכין רוטב עגבניות צלויות בתנור. בבלוג שלי זה נקרא "רוטב העגבניות של יאנקה", על שם חברה שלי מהונגריה שקוראים לה... יאנקה. היא לימדה אותי להכין את הרוטב המעולה הזה לפני כמה שנים.

+ סוף היום הקולינרי שלי משתנה על פי העונה. בחורף זה יהיה כמובן מרק טוב עם קצת לחם. בקיץ לעומת זאת, זה יהיה סלט גדול עם לחם ליד. אגב, כשאני אומרת "לחם", אני מתכוונת ללחם שנאפה בבית. זה הופך את
הלחם למשהו אחר לגמרי.


+ אני מקפידה להחזיק בבית מגוון תבלינים
כדי שיהיה מעניין, והמון המון סוגים של קטניות (עדשים, שעועית, חומוס, מאש). אוכל צמחוני וטבעוני מתבסס ברובו על שילוב של קטניות ודגנים, וצריך להחזיק הכל מהכל, כי זה לא מתקלקל, ותמיד בא לנסות משהו חדש.

+ הבלוג שלי עוסק גם באוכל טבעוני, והצלחתי לאסוף הרבה טיפים טובים לאורך השנים. העיקרון הבסיסי שהכי עוזר לי הוא לאכול את מה שבעונה. זה גם הרבה יותר זול, וגם שומר על גיוון טוב לאורך השנה במטבח.

+ במקרה שתופס אותי רעב בדרכים, אני תמיד מחזיקה בתיק בננה או תפוח או כמה תמרים ואגוזים. זה תמיד מקפיץ את האנרגיה שלי בזמנים של אחר הצוהריים.

+ בכל תקופה אני נכנסת לעומק בלימוד מתכון למאכל מסוים ועושה אותו המון פעמים. בשנתיים האחרונות התמכרתי לאפיית לחמי שאור בבית. זה לוקח זמן, אבל מאוד מתגמל, ותמיד יוצאות לי כמה כיכרות, כך שאפשר
להדק יחסים עם השכנים.

+ המזווה שלי מצויד היטב, וזה בסיס מעולה לבישול ביתי טוב. אם לכל בישול הייתי צריכה להוסיף את הזמן והמאמץ של יציאה לקניות של רכיבים במיוחד לשם כך, זה היה מקשה על הבישול ומפחית את החשק לבשל.