+ את הבוקר שלי אני מתחילה עם כוס קפה שחור (בלי סוכר) וכמה זיתים (בשש בבוקר. לפעמים לפני). אחרי חצי שעה מתחיל אצלי רעב ראשון, ואז אני אוכלת פרוסת לחם מלא עם דבש וטחינה. מדי פעם אני מנסה בוקר של מים ולימון, אבל תמיד חוזרת לקפה.



+ כדי שלא יתפוס אותי רעב קל, אני מחזיקה בתיק בקבוק מים קטן ושקדים. כשזה קורה בבית, אז אני שותה מים או אוכלת תפוח ירוק וחטיף אנרגיה.



+ אני אוהבת לבשל הכל. אני אוהבת לבשל ולאפות במגוון סגנונות. המרכיב העיקרי בבית זה ירקות טריים. יש ממנו הרבה ומכל הסוגים. כל הבישולים מתנהלים סביב זה. מאסייתי עד ים תיכוני וכמה שיותר ירוק. גם בישול קל וגם מורכב.



+ אני מאוד אוהבת ושמחה לבשל למשפחה ולחברים. זה ממש כיף להאכיל אנשים, כי זה משמח אותי אותי לראות שאנשים נהנים. אצלנו בבית אין אוכל מתועש. אם אין מה לאכול ואין כוח לבשל, אז אנחנו מנשנשים את הפרודוקטים.




"הכי כיף זה להאכיל אנשים". מירב גביש
"הכי כיף זה להאכיל אנשים". מירב גביש





+ על איזון תזונתי קשה לשמור, אבל זה מצליח כשיש ארוחות מסודרות, מים ומגש עם ירקות חתוכים. עם מתוק אין לי בעיה. אני אומנם אוהבת אבל מתאפקת. אני משתדלת להכין פעם או פעמיים בשבוע קופסאות עם ירקות צלויים, סלט קטניות ומרק (גם בקיץ).



+ המזווה שלי הוא ממש ארון הפתעות צבעוני ושמח. הוא מסודר לפי מה שעושה לי טוב בלב: מוצרים לאפייה, קמחים, אסייתי, שימורים, פסטה וקטניות (בחורף).



+ יש לי חולשה לבצקים מלוחים ופריכים. אני אוהבת את הקשה של לחם מחמצת טוב. אם אני בחוץ, אני קונה לי פלוט או קרקרים מלאים. אם הייתי יכולה הייתי מנשנשת בורקס כל היום, אבל אני לא.



+ את סוף היום שלי אני סוגרת בשתיית מים. אני משתדלת לא לאכול לפני השינה, אבל כשממש מדגדג לי בבטן, אני אוכלת יוגורט וכמה אגוזים. הלוואי והייתי יכולה להפסיק לאכול עד שבע בערב. אבל זה לא קורה.



+ טיפ חשוב שקיבלתי זה לשתות הרבה מים. יש לי בקבוק קבוע בתיק וגם על שולחן העבודה, בסלון ובחדר השינה. רק להושיט את היד, כי זה במרחק נגיעה. את הטיפ השני קיבלתי מסבא חביב. להתחיל את הבוקר עם כף שמן זית.




גם בחורף וגם בקיץ. מרק עדשים של מירב גביש
גם בחורף וגם בקיץ. מרק עדשים של מירב גביש



הפרויקט בשיתוף מעריב ואסם