כל בוקר, מיד כשאני קמה, אני שותה כוס מים פושרים עם חצי לימון סחוט טרי. הלימון יחד עם המים מרעננים את הגוף, מנקים את הכבד ונותנים הרגשה נפלאה ואנרגיה טובה להתחיל את היום.



כדי להתגבר על הרעב של אמצע היום תמיד תמצאו אצלי מים. זה מנהג שקיים אצלי עוד מההיריון הראשון, שבו לא הייתי יוצאת מהבית בלי בקבוק מים. אם אני יוצאת לכמה שעות מהבית, אקח שקית פירות ולקט אגוזים שעושים את העבודה הכי טובה.



רבים מחברי לתחום מאוד אוהבים לבשל. לעומתם, אני מאוד אוהבת דווקא לאפות. אני אופה תמיד, עבור כל אדם ולכל מטרה. באפייה אני לא צריכה סיבה מיוחדת. אפייה בשבילי היא תרפיה, מרגוע והפסקה מתוקה משגרת החיים העמוסה.



כדי לשמור על תזונה מאוזנת אני משתדלת לאכול מאוזן לאורך כל היום. אני מקפידה על ארוחות קטנות מדי כמה שעות ולא מוותרת על שני אימוני TRX, ובנוסף אימון עם הבן הבכור שלי (בן 7.5), שמדרבן ומוציא אותי החוצה לריצה כל שבת אחרי הצוהריים.



אין לי מלחמות על אוכל עם הילדים. מאז ומעולם הייתה צלחת ירקות ופירות מונחת על השולחן. בבוקר כל אחד אוכל תפוח, בננה או גמבה. צלחת כזאת תחכה גם בחזרה מהגן.



במזווה תמיד תמצאו שמרים בוואקום (במיוחד לערב פיצות במוצאי שבת), קמח (עדיף שיפון מלא), קטניות מכל הסוגים (שימצאו את עצמן במרק, מג'דרה ושלל תבשילים), פסטה ופתיתים (כי אני פשוט לא מצליחה להיגמל מהם).



אני עוסקת בקינוחים די הרבה. אני אוהבת מתוק, אבל לא מרגישה צורך במשהו מתוק בכל יום. אם בכל זאת מתחשק לי, אפתח את המקפיא שלי (שמוקדש לעוגות) ותמיד תהיה שם חתיכת עוגה או קינוח מוס שיספק את הצורך במתוק.



אחד המתכונים האהובים עלי הוא המתכון שלי לעוגיות שוקולד מושלגות (פרווה). העוגיות קלות ומהירות הכנה ומאוד מרשימות למראה, ולכן הן הדבר הראשון שאני מכינה כמעט בכל שישי. הן קלות מאוד להכנה, ואפילו הילדים מכינים אותן.



כל יום אנחנו משתדלים לאכול ארוחת ערב משפחתית בשש וחצי. אחר כך זה זמן למקלחות והתארגנות לשינה של הילדים. בדרך כלל אני לא אוכל עוד משהו מעבר לארוחת הערב ומקפידה על שתיית מים.


תמיד אוכלים ביחד. שירה נוסבוים
תמיד אוכלים ביחד. שירה נוסבוים


עוגיות שוקולד מושלגות / "מנ(ו)סה במטבח"

רכיבים: (35 עוגיות)
3/4  כוס סוכר
 4  כפות קקאו
1/4  כוס שמן קוקוס
 2  ביצים
כוס וחצי קמח תופח
קמצוץ מלח
אבקת סוכר לציפוי
מפשילים שרוולים:
1. מערבבים היטב קקאו, סוכר ושמן.
2. מוסיפים ביצים ומערבבים לתערובת חלקה.
3. מוסיפים את הקמח והמלח ומערבבים ממש מעט עד להתאחדות החומרים.
4. עוטפים את הקערה בניילון נצמד ומעבירים לקירור במקרר למשך שעה.
5. מוציאים מהמקרר, מחממים תנור ל-180 מעלות. 
6. יוצרים כדורים קטנים, מגלגלים באבקת סוכר ומעבירים לתבנית מרופדת בנייר אפייה במרווחים של 3 ס"מ משום שהעוגיות מתרחבות באפייה.
7. אופים 8 דקות, עד שהעוגיות מתייצבות אבל עדיין רכות במרכז. מצננים בחוץ.
עוד טיפ טיפה וסיימנו:
* ניתן להשתמש ברבע כוס שמן רגיל במקום בשמן קוקוס
* ניתן להוסיף לתערובת לפני האפיה אגוזים קצוצים, שוקולד לבן קצוץ ועוד.
* חשוב מאוד! - לא להתפתות ולהשאיר את העוגיות יותר זמן בתנור! הן יתקשו לכם וחבל..
* התערובת דביקה מאוד וזמן הקירור ימצק אותה כך שיהיה יותר נוח לכדרר...
עוגיות שוקולד מושלגות
עוגיות שוקולד מושלגות