+ כשאני מתעוררת בבוקר, אני תמיד שותה קפה חם או שוקו חם עם עוגיות ביסקוויטים. אני אוהבת לטבול את הביסקוויטים בקפה ולהתענג עליהם

זמן ממושך בבוקר.
+ אם במקרה יתקוף אותי רעב קטן במהלך היום, אז במקום לקנות ולהתמלא בשטויות, אני מחזיקה בתיק חטיף או ממתק קטן, כי יש לי סוכרת. בכל מקרה, אני הכי אוהבת לקחת איתי בננות לכל מקום. בננה מכילה רק דברים חשובים לגוף ועושה לי טוב.
 

+אני אוהבת להכין אוכל בולגרי, למשל בשר וקציצות פראסה, קבבצ'ה וקיפתתה. מממלכת החלב אני מכינה בניצות למיניהן, שזה מאפים מתוקים ומלוחים. מאוד כיף לי להכין לבעלי, כי הוא נותן לי ביקורות אמיתיות שעוזרות לי להשתפר.
אני שומרת על תזונה מאוזנת בכך שאני אוכלת המון ירקות ומאכלים אחרים אני אוכלת במידה. לפני כמה שנים הצלחתי להשיל 65 קילוגרם. ומאז אני נהנית יותר ממנות קטנות וטעימות ולא מבזבזת קלוריות על מאכלים סתמיים.
במזווה שלי אפשר למצוא הכל. כבת לניצולי שואה אני מחזיקה כמויות. יש לי ריבות ורטבים שאני מכינה ומבקבקת, חמוצים ואפילו ליקרים. גם תמיד יהיו קמחים, רסק עגבניות, טונה, שימורי חומוס ושעועית לבנה.
אני אוהבת להתנסות במתכונים חדשים ומעניינים. בכל פעם שאני פוגשת רכיב או מוצר חדש, אני אהיה חייבת לנסות ליצור משהו מיוחד. אני גם מאוד אוהבת לנסות מתכונים עתיקים ומיוחדים ומתכוני עמים שונים מכל העולם.
אני אוהבת להכין עבור משפחתי וחברי הקרובים מאכלים שכולם אוהבים, למשל בורקס בשר או תרד וגבינה. וכמובן קינוח שנקרא לצ'זיקה אטאדה, שזה "חלב קשור" בספניולית. אני גם אוהבת להכין לחמניות קוזונק מתוקות עם צימוקים.
אני מסיימת את היום בקפה חם, ולצד הקפה יש עוגית שאני אוהבת או פירות חתוכים. בקיץ אני סוגרת את היום עם שייק פירות ביוגורט, אבל לשייק שלי יש טוויסט, כי את הפירות אני מקפיאה בקוביות. זה ממש מעדן קטן.
הטיפ הכי טוב שקיבלתי היה, שגם כשחיים על פי הדיאטה הכי קפדנית, עדיין לא להפסיק לצרוך כפית של חמאה. חמאה מכילה המון ויטמינים ששומרים על עור הפנים ועל נפש שמחה. את הטיפ הזה קיבלתי מאבא שלי ז"ל.
אסם הכי עדכני לחודש פברואר

לצ'זיקה אטאדה


לצ’זיקה אטאדה (חלב קשור בספניולית) - מעדן של חגים.
 
מעדן בולגרי חלבי שפירוש השם הוא חלב קשור. מדובר בקרם פודינג משגע בטעם נוסטלגי .
 
מה צריך?
ליטר וחצי חלב
4 ביצים גדולות
6 כפות קמח גדושות. בפסח זה 8 כפות קורנפלור או קמח תפוחי אדמה.
חצי כוס סוכר
כמה טיפות וניל טוב
כף גדושה חמאה רכה
לקרמל כוס ורבע סוכר לבן 
2 כפות מים .
 
ההכנה
בקערה מקציפים חצי ליטר חלב עם 4 ביצים וקמח או קורנפלור או קמח תפוחי אדמה, לבלילה חלקה ללא גושים. בינתיים מחממים חלב עם חצי כוס סוכר שימס וכף חמאה. מכניסים מעט מהעיסה ובוחשים היטב להשוואת טמפרטורות אחרת תהיה חביתה מבושלת. מוסיפים את שארית העיסה ובוחשים כל הזמן במטרפה למניעת גושים, עד להיווצרות דייסה די סמיכה.

בסוטאז' או מחבת מתכת עגולה ועמוקה ממיסים את כוס ורבע הסוכר לקרמל. נזהרים שלא ייחרך ויהיה מר. מעבירים בבת אחת את הדייסה מעל הקרמל. נוצרות בועות והקרמל עולה למעלה. אחרי מספר שניות מכבים את האש ומשאירים להתקרר . אפשר להגיש פושר ואפשר קר. מעדן שלא מן העולם הזה.