>הסופרת (ובת כיתתה מהתיכון של ליאורה) אלונה קמחי פסעה להנאתה במזרח ירושלים בשבת האחרונה ועשה רושם שזה לא הפריע לאף אחד. קמחי: ״הלכנו לשוק, הייתי עם חברים וילדים והלכנו לקנות גלביות. אבל האמת היא שלא כל כך הצלחנו להידחס, כי בדיוק בשעה שבאנו, יצאו כולם מתפילה, היו מיליון אנשים, אז לא הספקנו ממש לשוטט. בקיצור, לא למטרות ריגול למען האויב. קניתי גלבייה בצבע כסף לחברה שלי ושחורה לעצמי. בפעם הבאה תגידי לי, אני אביא לך גם אחת״.


לא לובשת גלביות.
״למה? זה נורא נחמד בקיץ. זה מסתיר הכל״.


יש איזה ספר חדש באופק?
״אני עובדת על ספר שהוא מותחן פסיכולוגי. פעם ראשונה שאני עושה. ובכלל, אני קצת באופוריה בימים אלו, כי הייתה כתבה עלי ב׳לה מונד׳ הצרפתי. עמוד שלם ונורא החמיאו לי, בצורה מטורפת. אין, צרפת זה המעוז״.



>יהודה לוי וזוגתו שלומית מלכה דפקו הופעה בפרמיירה של ״זוגות בזיגזג״, הצגה שאותה ביים חברו הטוב שרגא בר. הפפראצי היו מרוצים.



>מזל טוב לאלכסנדר גרטנר, המיליארדר והבעלים של איקאה ישראל ובעבר גם של בנק דיסקונט: בקרוב בתו תתחתן עם הבן של מתיו ברונפמן, אלי. מעניין אם גם החתונה תהיה בהרכבה עצמית.



>ליאורה כבר סיפרה לכם שצופית גרנט נראתה בצמידות לדוד חן, אבל שניהם התעקשו על ידידות מופלאה ותו לא. בלי קשר, עכשיו התברר לליאורה שחן עדיין לא גרוש באופן רשמי ולטענת מקורבים יש איזו בעיה קלה עם העניין. חן: ״מאיפה השטות הזאת?״.


הבנתי שאין לך גט עדיין ושכל העניין מתמהמה.
״איך הגעת לזה בכלל?״.


אז מה האמת?


״האמת היא שזה לא עניין של אף אחד, זה עניין פרטי שלי״.


ואיך הולך עם צופית?
״הכל טוב, ברוך השם״.



>תגידו מזל טוב לנגה רפפורט כץ, דוברת הליכוד, ולנחי כץ, מי ששימש בעבר כיועץ השר לרגע, פרופ׳ דניאל הרשקוביץ, כי יחד הם חונכים בן טרי.



>אביגיל זילברמן, בתם של הבדרן המנוח מנחם זילברמן ז״ל והסופרת ד״ר דורית זילברמן תבדל״א, התחתנה בשבוע שעבר עם אהובה, טל יערי, בבקתה ביער בבית אורן. הגיעו: עמוס עוז, דיקן הפקולטה למשפטים באוניברסיטת חיפה פרופ׳ עלי זלצברגר, מאיר פניגשטיין, גאיה שליטא כץ ועוד הרבה טובים שכאלה.



>השמחות לא נגמרות בבית משפחת דוד פתאל, חמסה חמסה: יום אחרי שחיתן את בנו, יובל (חתונה שכללה אורחים כמו יואב גלנט, סילבן שלום, חיה ויצחק תשובה ואחרים), נולד לו נכד מבנו אסף. בקרוב צפויה גם בת זוגו, ריקי תורג׳מן, ללדת את בתם השנייה, אחות לטליה בת ה־3. מברוק.



>המבזק שלא נכנע לחום: רשת האופנה ice cube בחרה את הדוגמנית אור דניאל כפרזנטורית שלה ואפילו הטיסה צוות שלם מישראל כדי לצלם אותה בלונדון, שם הכל נעשה יותר נוח.



>שת״פ זה החיים: בהשקה המשותפת של המותג דניאלה להבי והמעצבת מאיה ארזי, חילקו למוזמנים דגימות מליין המשקאות הקיצי של סטולי. תפסו ראש: מלכת היופי במיל׳ טיטי איינאו וכן האקסים המיתולוגיים אפרת גוש ואלון קסטיאל.




מלכת היופי במיל', טיטי איינאו. צילום: אביב חופי


>ענבר בורנשטיין, סוכנת הדוגמניות, חגגה יום הולדת ב״גרנד קפה טורקיז״ בקניון רמת אביב. הגיעו: אלכסה דול, רז זלצרמן, קים אדרי, אנה בול, ספיר יודשקין, רוני מאנה וג׳ני צ׳רוואני. שבת שלום.