שופט מאסטר שף, יונתן רושפלד, נפרד היום (שני) ממסעדת הדגל שמזוהה איתו מזה שנים, הרברט סמואל.



אחרי שמונה שנים משותפות, השף הנודע עוזב את קבוצת ע'דיס לייף סטייל. הוא נפרד מהמסעדות בהן שימש כשף ראשי והיה שותף להקמתן: מסעדת הרברט סמואל בהרצליה ובירושלים, מסעדת יבנה מונטפיורי ומסעדת מלון עלמה.



רושפלד עזב לטובת מסעדה קטנה ואינטימית שפתח לפני כחודש וחצי ושמה "ארוחת ערב בתל אביב", יחד עם השף עודד סיידא. במסעדה החדשה עבר רושפלד מסגנון בישול יוקרתי לתפריט ביתי. אודות המסעדה החדשה כתב רושפלד: "ארוחת ערב יקיריי, היא תוצר של חלום שהחל לפני עשרים והתגשם בלי תקציב מנופח ובלי יחצ"ן מנופח. היא באה מהבטן ויש לה רק מסר אחד פשוט: חזרתי להיות טבח".



הקבוצה מסרה אודות עזיבתו: "לאחר שמונה שנים של עבודה משותפת ומוצלחת של השף יונתן רושפלד במסעדות "ע'דיס לייף סטייל", אנו נפרדים היום ומאחלים ליונתן בהצלחה".



עוד מסרה הקבוצה כי "מסעדות הקבוצה ממשיכות להתנהל כרגיל וללא שינוי, תחת ניהולם של צוות השפים הצעיר והמוכשר: שף אדיר כהן להרברט סמואל תל אביב, שף קובי אוחיון להרברט סמואל הרצליה במלון ריץ' קרלטון, שף תום פישר למסעדת טאפאס אחד העם, שפית סתוונית מלצר למסעדת עלמה לאונג' במלון הבוטיק עלמה ושף תומר טל להרברט סמואל ירושלים."