מיד עם יציאתו מבית "האח הגדול" ורגע לפני שיחטפו אותו לראיונות משאר גופי התקשורת, התקשרה ליאורה לישראל גודוביץ' כדי לבדוק איך הייתה החוויה.



גודוביץ', ברוך הבא לעולם החופשי.


"את יודעת מה זה שיכרון החופש?".


יודעת.


"אני חוזר הביתה וכוס אמק על כולם".


למה נכנסת?


"שוכנעתי שזו בעצם הפלטפורמה. עוצרים אותי ברחוב להצטלם, אומרים שזה כבוד לראות אותי פתאום. זה ממש לא חשוב מה עשית בחיים, גם אם בנית את כל המדינה, אם היית ב'האח הגדול' זה משהו. ועכשיו אתה מאושיות המדינה. צריך להתחשב".


פתטי קצת, לא?


"ממש לא אכפת לי, העיקר שהיה. אני רואה שזה מביא תועלת. זה מביא צונאמי של אג'נדות".


בוא נשחק במשחק האסוציאציות: איציק זוהר.
"איציק זוהר, בואי נשאיר אותו לסוף. בעייתי. בהחלט בעייתי. תשמעי, הקריירה שלו לא רוויה בהישגים אדירים. לא היה שחקן־על ולא דיוויד בקהאם. הוא לא בטופ. הוא בחור נאה שמוצא חן בעיני בחורות. זו נחמה פורתא. זהו".


רתם איזק.


"אם את כבר מביאה את רתם. היא בעייתית. היא ספורטאית אמיצה. מועדון ספורט מהלך. כל מה שאמרתי על איציק זוהר את יכולה להפוך עליה. כותבת ב'את' כזה. אפילו אצל רופא שיניים אני לא קונה. זה לא מסוג העיתונים שמגיעים לשולחני".


היא יפה?


"יכול להיות. לא הטעם שלי".


מי הטעם שלך?


"את".


אריאנה?
"את יודעת מה היה עם אריאנה?".


מה?


"אני לא ידעתי איך היא נראית. לא ידעתי שהיא נכה ועל המשקל שלה, לא ידעתי. אבל זכרתי שהייתה תמונה שלה ושהיא הייתה בלונדינית. אמרתי לה שהייתה תמונה שבה היא נראתה כמו גרייס קלי בלונדינית, אבל זה לא בדיוק מה שאני רואה. ולא הוספתי. הייתי בשוק מאיך שהיא נראית. את מכניסה לחדר סגור בתנאים קשים בן אדם שבמילא קשה לו. לה ולנו לא היה קל".


אתה מתכונן לתביעה שלה נגדך?
"אין לי צורך להתכונן. מה אמרתי לה? כל מה שאמרתי לה היה אמת. רוצה, שתגיש תביעה. אחרי אהרן ברק כבר אי אפשר להגיד כלום. הכל שפיט. הדיחו אותה טוטאל. אני לפחות מודה שאותה לא הדחתי מתוך רחמים".


נטלי עטיה?
"מין דבר שלא ידעתי למקד. שמעת איך היא ואיציק נפרדו?".


איך?


"הוא חזר מאמריקה מאימונים, בשיא הקריירה שלו. נחת בארץ לזמן קצר והרים לה טלפון. היא הייתה במקלחת, חפפה שיער, והיא לא הרימה את הטלפון, כי המספר לא היה מזוהה, אז הוא הלך למישהי אחרת ואיתה הוא התחתן. שאלתי אותה איך היא חוזרת לבחור שוויתר עליה בכזו קלות".


ומה ענתה?


"אמרה 'באמת קשה לי עם זה'. אמרתי לה 'כשתצאי מ׳׳האח הגדול", לפחות אל תחפפי את השיער. גמרת עם לא להרים טלפונים'".


שיר אלמליח?


"בחורה יפה. מהלכת כמו דוגמנית. מעבר לזה לא הייתה לי אף שיחה איתה. הדיחה אותי לפני שראתה אותי. הדיחה אותי בגלל שאני זקן. סיפרה לי שבזמן שהראו לה את תעודת הזהות שלי היא נרדמה. היפהפייה הנרדמת".


סתיו סטרשקו?


"הפתעה בשבילי. לא היה לי קל וראו את זה, אבל לאט־לאט למדתי שהוא בחור נהדר. עשיתי לו את מבחן הזרועות השלובות - זה משהו שלמדתי במזרח הרחוק. מבחן שאתה בוחן את הגנים של האדם, אם הוא גבר או אישה".


מה התוצאה?


"אמר לי 'אני גם גבר, גם אישה' וראיתי שהוא גבר. לא יעזור כלום. הוא בחור נחמד וגם בן אדם. הוא התקין לי את המיטה".


מושיק עפיה?


"נשמה. אם יש לי באמת חבר בלב ובנפש זה הוא. אני אוהב אותו אהבה גדולה. גם בן אדם".


מוטי גלעדי?


"כישרון. טאלנט. הוא החזיק אותי חי. עם החידות שלו. החיקויים המדהימים, אין עליו".


קטיה גאלי?


"צער בעלי חיים. הטרגדיה האישית שלה דבר נורא. אני מכיר את הנשמה הרוסית מעבודתי ברוסיה. אני יכול להרחיב אבל מעדיף לא להגיד כלום. ריחמתי עליה".


נירו לוי?


"לא יודע לקרוא. יש לו לפעמים יציאות נוראיות ופעם הוא חביב. מקסם שווא. שעתיים הוא היה נחמד, שעתיים אנטיפת. את מבינה שכל התרכובת האנושית מאוד קשה".


כמה כסף קיבלת עבור ההשתתפות?


"מעט מאוד ועוד לא קיבלתי. איי דיד איט מיי ווי".