< נספחת התרבות של צרפת בישראל, טילה רודל, ערכה בביתה תיקון שבועות, פלוס הרצאה והרבה יין ומזון. היו שם: הפילוסוף ד״ר רפאל זגורי, פרופ' אלי פרידלנדר, עמוס גיתאי, הסופרת אלונה קמחי, רינת אבולעפיה ועוד כמה.



< ובכפר חב׳׳ד נראה מצעד של חברי כנסת באותו ערב ממש, שהגיעו כדי לשוחח עם אנשי המטה החרדי בראשות יעקב וידר. בין הנוכחים: אורן חזן, נאוה בוקר, ענת ברקו, דוד ביתן ומיקי זוהר. שם דווקא אכלו חמין.



< אבי בניהו ואיילה חסון מתעלמים בהפגנתיות זה מזה כבר תקופה ארוכה, אבל בחגיגות השנה למגזין "ליברל", עורך המגזין רותם דנון ודנה ויס מחדשות ערוץ 2 הצליחו לעשות שם סולחה ואפילו לתעד את הרגע בתמונה משותפת שאותה צילמה ויס.



< המבזק שלא נמס בשרב: חוה מונד ממשיכה לקטוף קמפיינים. אחרי מותג האופנה דיסקרט היא קיבלה גם את קמפיין הקיץ העולמי של חברת פאנטן.



< לירון ויצמן, עדי שילון, אליאנה תדהר ועוד הגיעו לאירוע האופנה של אנה ארונוב ומיטל כץ, שהשיקו את Fashion Salon by Helena ב-Liky's מתחם הספורט והלייף־סטייל שבנמל תל אביב.



< רשת אגאדיר ציינה 18 שנות המבורגרים במסיבת רחוב בנחלת בנימין. היו: דושי לייטרסדורף, דנה דנקנר, טל אנגלנדר, השף אביב משה ועוד. שבת שלום.