נדב פרי שופך אור על עתידו, לאחר העזיבה הדרמטית את ערוץ 10 ואת המקצוע, אחרי 17 שנים של קריירה עיתונאית. "בימים הקרובים אצטרף לעבודה בשותפויות הגז דלק קידוחים ואבנר בתפקיד מנהל תחום קשרי חוץ ותקשורת" כתב פרי בעמוד הפייסבוק שלו.

"יום מסעיר בלי ספק, המון התרגשות בעיקר מגל התגובות שהפתיע אותי מאוד. כיוון שהותרתי כמה סימני שאלה אז הנה הכיוון", הסביר פרי. 

תגובה לא מפרגנת הגיעה דווקא מחברת הכנסת שלי יחימוביץ' שכתבה לפרי בטוויטר: "בהלם מזה שאתה הולך לשרת את תשובה. תקשורת לתפיסתי היא שליחות בשרות האמת והדמוקרטיה ואתה הולך לשרת את ההון הגדול במירעו. מאכזב".

בהמשך הוסיפה ואמרה כי מדובר ב"התעשרות פרועה על חשבון הציבור בשת"פ מחפיר של הון שלטון עם מערכת יחצנות משומנת לשטיפת התודעה שהוא (פרי) יהיה חלק ממנה".



"אחרי שנים מרתקות, מהנות ומלאות סיפוק בעיתונות זוהי השעה לעבור לעולם המעשה", אמר הכתב הוותיק, "מהפכת הגז הישראלי ריתקה אותי כמי שעקב אחריה בעניין בשנים האחרונות. אני מאמין בחשיבותו ונחיצותו של הגז המקומי לפיתוח הכלכלה הישראלית ושיפור מעמדה האסטרטגי של ישראל באזור, וגאה להצטרף לתעשיה הזו".
 
"בשנים הקרובות, כך אני מאמין, ניתן יהיה לפתח את תעשיית האנרגיה בישראל לטובת כלל אזרחי ישראל, המשק והמדינה. בהזדמנות זאת אבקש להודות פעם נוספת לחבריי ומנהלי בערוץ 10. תודה רבה לכולם", סיכם.