יום אחרי שחגגו עשור לחתונתם, הודיעו השחקנים בן אפלק וג'ניפר גארנר כי הם מתגרשים. הזוג, שנישא ב-29 ביוני 2005, אישרו כי הם מתגרשים לאתר ה"דיילי מייל". לזוג יש שלושה ילדים יחד: ויולט, בת 9, סרפינה, 6 וסמואל, בן 3.
בהצהרה משותפת, אמרו מטעם הזוג: "אחרי מחשבה רבה ושיקולים זהירים, עשינו את ההחלטה הקשה והחלטנו להתגרש. אנחנו ממשיכים הלאה באהבה ובחברות זה לזה ומחויבות להיות הורים יחדיו לילדינו שאנחנו מבקשים כי תכבדו את פרטיותם בתקופה הקשה הזו. זו תהיה תגובתנו היחידה בעניין אישי ומשפחתי זה. תודה לכם על ההבנה".
מגזין ה"אינקוויירר" טען בעבר כי הם נפרדו ועומדים להגיע להסכם גירושין על סך 150 מיליון דולרים. שמועות על פרידה של השניים שבו ועלו בחודשים האחרונים, לאחר שהם נצפו בנפרד פעמים רבות ודווח כי אפלק נצפה משחק פוקר בלאס וגאס במשך שעות רבות.


בן וג'ן, צפו ברגעים היפים:
 


הניצוצות הראשונים בחברות של "בניפר" התעופפו כששיחקנו זה לצד זה בסרט "פרל הארבור" בשנת 2001. מאוחר יותר הם שיתפו פעולה שוב בשנת 2003 בסרט גיבורי העל "דרדוויל", שם הודה אפלק כי "התאהב" בגארנר. השניים יצאו בשנת 2004 ונישאו שנה לאחר מכן.

 

בן אפלק היה מאורס בעבר לזמרת ג'ניפר לופז , אחרי מערכת יחסים ארוכה בשנים 2002-2004. קודם לכן הוא היה בן זוגה של השחקנית גווינת' פאלטרו בין השנים 1997-2000.