העיתונאית ומנחת הטלוויזיה, מיכל אנסקי, עוררה סערה בימים האחרונים כאשר העלתה לעמוד הפייסבוק שלה צילומי אופנה שהביאו את העוקבים לתהות האם רגליה רוטשו באמצעות פוטושופ. היום (חמישי) שיחררה אנסקי הכחשה מלווה בעדויות. 
בין התגובות שנכתבו על קיר הפייסבוק של אנסקי ניתן למצוא מחמאות אך גם לא מעט ביקורות "כמה פוטושופ בתמונה אחת", "מה עשיתם לה בכפות רגליים?!".
אנסקי העלתה שני סרטוני וידאו כדי להוכיח לכל עם ישראל שמדובר בנתוניה הטבעיים וכי לא עברה שום שיפוץ של גרפיקאי. "אני לא נוטה להתעסק עם התעסקות. בטח כשמדובר בהתעסקות באצבעות הרגליים שלי ובקוביות שלי בבטן. אבל החלטתי הפעם להתייחס למהומה סביב עבודת הריטוש לכאורה של השער שלי בלאישה", כתבה אנסקי בעמוד הפייסבוק שלה".

 

מתוך הצילומים

‎Posted by ‎מיכל אנסקי Michal Ansky‎ on‎ יום רביעי 1 יולי 2015
אנסקי סיפרה על היכולות המופלאות שלה וכתבה: "אז ככה, לא כרתו לי את אצבעות הרגליים. בהתחלה גם לי זה נראה תמוה, אבל אז גיליתי שאני אוחזת ביכולת הפנומנלית של לקפל שלוש אצבעות פנימה בפויינט. תשכחו מאתגר הפופיק ואתגר וקרח - בואו נראה אתכם באתגר אצבעות הרגליים. עשיתי וידאו למפקפקים. כבר מעלה גם אותו".
 

אני לא נוטה להתעסק עם התעסקות. בטח שמדובר בהתעסקות באצבעות הרגליים שלי ובקוביות שלי בבטן.אבל החלטתי הפעם להתייחס למהומ...

‎Posted by ‎מיכל אנסקי Michal Ansky‎ on‎ יום רביעי 1 יולי 2015
עבור כל המפקפקים אנסקי העלתה צילומים מאחורי הקלעים שם ניתן להתרשם ממידות גופה, לצד סרטון נוסף שחושף את יכולת קיפול האצבעות שניחנה בה. 
 

הנה גם הוידאו

‎Posted by ‎מיכל אנסקי Michal Ansky‎ on‎ יום רביעי 1 יולי 2015