# הדוגמנית קטיה גאלי התייצבה לצילומי קולקציית יום הולדת 20 לבית האופנה של המעצבת חגית טסה.



ממשרד יחסי הציבור של המעצבת בדקו אם הצוות של גיא פינס יגיע לסט לסקר את הצילומים, והם הסכימו בתנאי שהראיון יכלול גם את בן הזוג החדש, טל אורן. גאלי הודיעה שהקשר עוד טרי מדי, והיא לא מעוניינת לחשוף אותו ברבים. 

קטיה, מה אכפת לך לחשוף? 

״תגידי לגיא שאם הוא חושף את הפינס שלו בתוכנית, גם אני אחשוף את החבר שלי. ערב טוב״.
# המבזק שבורח מהמדוזות: שתי דקות לפני שהמריאה לצילומי ״הישרדות״, דני צ'רוואני נבחרה להוביל את קמפיין רשת הנעליים crocs&more.
# יום ראשון שעבר, האנגר 11 בנמל תל אביב. תצוגת הגמר של המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר מסתיימת, ואל אחורי הקלעים שועטים דוגמני העבר אלדד ואורית אמיר ומועכים בחיבוקים ונשיקות דוגמנית צעירה ויפה - בתם גל בת ה-16, שעשתה בתצוגה את צעדיה הראשונים בעולם הדוגמנות.
# חברת ״הגלידות של פלדמן״ הציבה ביום ההולדת ה-36 של יהודה לוי את אוטובוס האייס קפה שלה. כי הוא איש חשוב מאוד וזה.
# השחקנית והדוגמנית טל ברקוביץ' הגיעה לחנות האופטיקה ״אופטיקה בריל״ בגבעתיים והצטיידה במשקפי שמש חדשים מהקולקציה של רוברטו קוואלי. צנועה.
# לפסטיבל הסרטים לילדים ולנוער בסינמטק תל אביב הגיעו השבוע סלבס וטף, וביניהם מיקי קם פלוס נכד, לוסי דובינצ׳יק, שגם משמשת כשופטת בפסטיבל, נאוה ברק, שבאה עם שלום, טובל׳ה, שהגיעה עם נכד קטן וכלב קטן. גם גילה אלמגור, האחראית על הפסטיבל כבר שנים, הייתה כמובן.
# גבי רוטר, מנכ״ל משותף קסטרו, ואורית מלובנצ׳יק ברדוגו, מנהלת המותג איב רושה בישראל, השיקו את החנות הראשונה בישראל של yves rocher בקניון איילון בשני השבוע. בין האורחים שהגיעו להתרשם ולהתבשם: רותם סלע, יעל גולדמן פפר, יאנה יוסף, שני חזן (מלכת היופי במיל'), נטלי עטיה, סיון קליין, לי לוי, גילת אנקורי ועוד.
# שלל סלבס ניצלו את ההזדמנות לבדר את הילדים בחינם והגיעו להשקת התערוכה האינטראקטיבית ״טריק ארט״ במרכז הירידים בתל אביב. היו: אסי ישראלוף, ליטל שוורץ, דודי שלום־ניר־מוזס, ארז טל, אורן וענת שבו מגן, רוית אסף, שי קפון, מירי נבו, פבלו רוזנברג ומירי לוי, רוני מאנה שהגיע בלי דני ואריאל שיינמן.