>זוהי הודעה מיוחדת לצלמי הפפראצי וסתם מתעניינים: כדאי שתכוונו את הקלוז־אפ שלכם ל־19 בספטמבר ותשנעו אותו לכיוון מושב שבי ציון, שם תחגוג גר רפאלי את מסיבת הרווקות שלה, בווילת אירוח משודרגת.

סנדרה רינגלר ממארגנות האיוונט, יהיה חשפן?
״אני לא מעוניינת להגיב״.

אבל הבנתי שאת מהמארגנות.
״נכון, אבל זהו״.
 

תחגוג מסיבת רווקות, בר רפאלי. צילום: יח"צ

 

>דודו פישר כבר הספיק לעזוב את הבית, האישה והילדים ולעבור לגור עם רויטל אליה הצעירה ממנו ב־30 שנה ברמת אביב. עכשיו הוא גם מתחתן איתה.
נחום בייטל, אמרגנו הוותיק של פישר: ״כן, גם אני שמעתי על זה, לא שאלתי אותו, אבל אם אומרים אז כנראה שזה נכון״.
> לי לוי, הדוגמנית שפלשה לחייכם תודות לרומנים מתוקשרים עם יהודה לוי ויאיר נתניהו, תתחיל באוגוסט תהליך גיור. לוי: ״אכן, אני מתכננת להתחיל באוגוסט, אני הרבה באירופה ובסידורים בחודשים האחרונים, אבל אחזור בתחילת אוגוסט ואני מאוד רוצה להתחיל את התהליך. אני בדיוק מחפשת רב כדי לפצוח במסע אל היהדות. אם את מכירה מישהו טוב, אני אודה לך אם תשתפי אותי״.
>הדרמות במשפחת דודו טופז ז״ל לא נגמרות לעולם. והפעם על הפרק: קרב ירושה בין האח מיקי גולדנברג לשלושת בניו של טופז. הרקע: שלושה חודשים לאחר התאבדותו של טופז, הלכה לעולמה גם אמו, לילי. לטענת הבנים, בצוואתה נכתב כי דירתה בתל אביב תעבור לידיו של מיקי ואילו הכספים, ממון של כמה מאות אלפי שקלים, יועברו לדודו. כלומר - אליהם.

לאחר מותה של הסבתא שלח להם הדוד צ׳ק על סך 8,000 שקל כל אחד, וזהו. עכשיו הם רוצים לדעת איפה שאר הכסף.
עו״ד נסים שלם, בא כוחם של הבנים: ״אני לא מאשר ולא מכחיש. אני לא מדבר על תיקים שיש לי או אין לי״. מיקי גולדנברג, הדוד שמחה? ״זה לא נכון״.
למה הם קיבלו סכומי כסף נמוכים כל כך?
״זה לא נכון. שום דבר לא נכון״.

מוזר. הם מדברים איתך?
״בוודאי״.
ובין מלחמת ירושה אחת לאחרת, עומר טופז הספיק לסיים את שירותו הצבאי כקצין והשתחרר לפני שבועיים מצה״ל.
>בשבוע שעבר במהלך הדיונים האינסופיים בכנסת, ארבע לפנות בוקר. ח״כ צחי הנגבי מחליט לשעשע את חבריו למליאה העייפים, אז הוא חבש את כובעו השחור של סגן השר יעקב ליצמן. הקהל נקרע.
אסי - ״אני אפתח לך ת׳תחת״ - וקנין, עוכב בגבול מקסיקו, ככל הנראה בשל ענייני הגירה. מסתבר שהוא הגיע לשם יום לפני שפג תוקף הוויזה שלו, המשטרה המקומית דורשת לגרש אותו לישראל.