אחרי שהבאנו לכם סקירה מסכמת על הנשים בחייו של השחקן רן דנקר, הכירו את הגבר של חייו. אז מי הוא הגבר שהצליח לכבוש את ליבו של השחקן הנחשק. רגע אחרי שיצא מהארון הבוקר (רביעי) נחשוף בפניכם את בן הזוג של  דנקר, שנמצא עימו בשלוש השנים האחרונות.



קוראים לו איתי וייזר והוא במאי הצגות במקצועו. וייזר ביים בין היתר את ההצגה "מייקל", בה מתארח מדי פעם אהובו, דנקר. במקביל הוא פתח לאחרונה קליניקה חדשה שממוקמת ביפו ושם הוא עורך אימונים אישיים בשיטת סאטיה, שיטה הנשענת על ההבנה הבסיסית שגדולתם של האנשים נמצאת בתוכם פנימה והיא מוגבלת על ידם בלבד, מה שמסביר אולי על השינוי שחל בדנקר ומה שגרם לו לצאת בסופו של דבר מהארון. וייזר הוא גם אב לילדה בת ארבע.



איך הגיבה הרשת להודעה של דנקר?



הזוג שהצליח לשמור על זוגיותם בארון והרחק מאור הזרקורים, חולק בית משותף ביפו. אין שום תמונה משותפת של השניים בחשבונות הפרטיים שלהם ברשתות החברתיות, אבל על פי העוקבים ניתן לראות כי חבריו של דנקר, ביניהם הזמר עילי בוטנר, מכירים את וייזר ועוקבים אחריו.




איתי וייזר. צילום: מתוך פייסבוק



לאור הגילוי האמיץ זכה דנקר לתשבוחות מאושיית הקהילה הגאה, גל אוחובסקי, שהוציא בין היתר את הראל סקעת מהארון וכתב: "ברכות חמות וחיבוק לרן דנקר. זה לא קל לצאת מהארון, בוודאי לא כשאתה שחקן מפורסם שמוכר בכל בית, ועוד יותר כשאתה אחרי מערכות יחסים מתוקשרות עם נשים. שלא לדבר על הפחדים בענייני עבודה. ובכל זאת הוא הבין שאין טעם להסתיר. רן דנקר מצטרף לאמיצים שלא מפחדים ולא נתקעים בשיקולי הכדאיות. רן דנקר הוא גיבור!! ברוך הבא". 
בהזדמנות זאת נחזור לעברו של דנקר ולנשים בחייו. המפורסמת שבהן שהתרחשה לפני עשור היא הזוגיות המתוקשרת עם נינט טייב, אותה הכיר על סט הצילומים של הסדרה "השיר שלנו". אחרי זוגיות בת שלוש שנים המשיכה טייב לזרועותיו של יהודה לוי אותו פגשה על במת הפסטיגל  ודנקר המשיך לקשרים עם האימא הטרייה כיום והדוגמנית ליאל דינר. בהמשך ניהל קשר יציב של חצי שנה עם יעל פוליאקוב וגם עם השחקנית רומי אבולעפיה.

רן דנקר ונינט טייב בימים יפים. צילום: רפי דלויה