הטופ מודל הבינלאומית והמנחה הכי לוהטת שנראתה על המסך בישראל, בר רפאלי נבחרה להוביל את הקמפיין הבינלאומי של רשת התכשיטים היוקרתית ה. שטרן.



מדובר באחד מקמפיינים התכשיטים הכי נחשק בתעשייה הבינלאומית. רפאלי נכנסת לנעליהן של הפרזנטוריות הקודמות קייטי הולמס ודיאן קרוגר. על פי הערכות הברבורה תקבל חצי מיליון יורו עבור השתתפותה בקמפיין.



אמש המריאה הברבורה לסאן פאולו בברזיל לטובת צילומי הקמפיין החדש שעומד השנה בחגיגות 70 שנה למותג. לפני עשור בדיוק הייתה יעל גולדמן  שנבחרה להוביל את הקמפיין הבינלאומי למותג לרגל חגיגות ה-60.



עבור בר מדובר ברומן ממושך עם המותג היוקרתי ועד כה היא כיכבה בצילומי הקמפיין לקולקציה הצעירה "האוסף שלי" ובשנתיים האחרונות שימשה כשגרירה הרשמית של המותג בישראל. כעת החליטו לבחור בה כפנים של המותג כולו בקמפיין בינלאומי שצפוי להיחשף במקסיקו, פרו, רוסיה, סין, אנגליה, ארצות הברית, צרפת ועוד.




בר רפאלי בקמפיין החדש. צילום: אלירן אביטל