שיר אלמליח משיקה עוד קמפיין, אבל תיאלץ להתחלק בתהילה

הקריירה של הדוגמנית ממשיכה לנסוק לאחר היציאה מבית האח הגדול, כשהפעם מדובר על חברה בינלאומית

מיקי לוין צילום: נועם גולדשטיין
שיר אלמליח
שיר אלמליח | צילום: אלכס ליפקין

רגע אחרי שיצאה מבית האח הגדול, הצעות מקמפיינים לא מפסיקים להגיע לשיר אלמליח, הדיירת הכי יפה שנראתה עד כה בבית האח הגדול.

אחרי שהצטלמה לקמפיין טיפוח למותג איפור מוביל וגזרה קמפיין נחשק נוסף לשקפי שמש בהם נכנסה בשותפות, אלמליח בדרך לקמפיין הבא רק שהפעם הוא בינלאומי. אלמליח נבחרה להוביל את מותג התכשיטים היוקרתי של המעצב הבינלאומי יאנוש גיואלי, שמשיק בימים אלה את השואו רום החדש  שלו במתחם הבורסה ברמת גן.

עבור הקמפיין תקבל אלמליח 250 אלף שקל, אותם תצטרף לחלוק עם הדוגמנית יערה בנבנישתי שתצטלם לצידה. הקמפיין יתפרסם בישראל, בצרפת, ברוסיה , קזחסטן ועוד.

תגיות:
רכילות
/
שיר אלמליח
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף