יהודה לוי ושלומית מלכה


הוא שחקן מבוקש ואחד הגברים הלוהטים בביצה, והיא דוגמנית מצליחה שחיה על קו ישראל־אירופה וכיכבה בקמפיינים ובשערים בינלאומיים. אחרי שכבר הספקנו להתייאש ולאבד אמונה שהאיש החשוב מאוד ימצא את האחת שלו, הגיעה מלכה, הקשר הראשון הרציני של השחקן מאז הפרידה שלו מנינט טייב. מלכה בת ה־22 ולוי בן ה־36 הכירו בתחי־ לת השנה הנוכחית, והזוגיות שלהם יצאה לאור בפברואר האחרון כשנלכדו בעדשת הפפרצי. בשבעת החודשים שלהם כזוג השניים הספיקו לנפוש בלונדון, לעשות צניחה חופשית משותפת, לערוך היכרות בין ההורים ולעבור לגור יחד.



בר רפאלי ועדי עזרא


היא דוגמנית בינלאומית מצליחה ואשת עסקים ממולחת. הוא איש עסקים מצליח ויו״ר קבוצת המזון נטו. עזרא הוא הקשר הזוגי השני הרציני בחייה של הברבורה אחרי זוגיות של שש שנים עם השחקן ההוליוודי ליאונרדו דיקפריו, והוא הגבר הראשון שהצליח לזכות באיי דו שריגש את כל המדינה. בעוד פחות מחודשיים יצעדו רפאלי בת ה-30 ועזרא בן ה-40 לחופה במלון יערות הכרמל בצפון הארץ ויהפכו לבעל ואישה. 




בר ועדי. החופה מתקרבת. צילום: רפי דלויה



לי בירן ודר זוזובסקי


הוא מוזיקאי, יוצא "כוכב נולד" וכוכב ילדים, והיא דוגמנית יפהפייה, כוכבת ילדים בפני עצמה ושחקנית בדרמות כמו ״בני ערובה״ ובסרט ״איביזה״. השניים הכירו בעבר הרחוק בתוכנית הלהיט לנוער ״החממה״, ומאז ניהלו קשר ידידותי. באפריל 2014 נפרד בירן בן ה־25 מזוגתו והחל לנהל קשר רומנטי עם זוזובסקי בת ה־23. לפני כשנה הגיעו השניים יד ביד לפרמיירה של הסדרה ״נויורק״ שבה זוזובסקי מככבת והשיקו את זוגיותם. באפריל האחרון הם גם החלו לחלוק קורת גג בתל אביב.




כבר גרים ביחד. לי בירן ודר זוזובסקי. צילום: אינסטגרם



ציון ברוך ויאנה יוסף


היא שחקנית ודוגמנית, והוא היה אחד הרווקים המבוקשים בביצה, קומיקאי מצליח ושחקן. הרומן בין המצחיקן משלישיית ״מה קשור״ ויוצאת ״האח הגדול״ החל בסוף דצמבר 2012, אחרי שיוסף נפרדה מקותי סבג, שהיה בן זוגה בתוכנית הריאליטי. אחרי שנה וחצי של זוגיות פוטוגנית, הרווק הכי הולל בתל אביב כרע ברך בביתם המשותף והציע נישואים ליוסף. יוסף, שנמצאת בשלבים מתקדמים של הריון ראשון, נולדה בטג׳יקיסטן לאב יהודי ולאם חצי מוסלמית וחצי נוצרייה, ולכן עברה תהליך גיור שהסתיים חודשים ספורים לפני חתונתם של השניים.




ציון ויאנה בחתונה. כבר מצפים יורש\ת. צילום: אור גפן



איתי תורג'מן וליאן פישביין


הוא שחקן, קומיקאי, מנחה ״זוג מנצח VIP״ וכוכב ״הישרדות VIP״, והיא מעצבת בגדים. לאחר שתורג׳מן בן ה-32 נפרד מאנה ארונוב, הופיעה בחייו פישביין בת ה-28, שבעברה הייתה בזוגיות עם הזמר עידן יניב. אחרי שחילקו את זמנם בין דירותיהם, פישביין ארזה פקלאות ועברה לדירתו של השחקן. בראיון שהעניק תורג׳מן בעבר הוא הבטיח שהבחורה הבאה שתהיה איתו תצעד עמו בחופה, אז אנחנו מחכים שיממש את הבטחתו.




הבטיח חופה. אנחנו מחכים. תורג'מן ופישביין. צילום: אינסטגרם