אחרי שדיווחנו לכם שזוג כוכבי האח הגדול נטלי עטיה ואיציק זוהר נפרדו שוב והפעם זה הרגיש לנו פור גוד, הצליחו הזוג להפתיע גם אותנו, והתקאמבקו . שבוע בנפרד הספיקו לשניים, ובזכות המפגשים בתוכנית בערוץ המוזיקה הם החליטו לחזור זה לזרועות של זו.



עוד לא ברור לנו, כמו בפרידה הקודמת, האם מדובר באקט יח"צני לקידום התוכנית ולקבלת כותרות או שבאמת הזוג ממצה מהר אחד את השנייה ומתגעגע זה לזו מהר יותר. בכל מקרה  אם תהיתם איך הזוג המתקאמבק בחר לחגוג את טו בא"ב, נעדכן כי עטיה ארזה פקלאות ובשישי האחרון, עלתה על טיסה לחופשה בעיר הרומנטית בעולם, ונציה.



האם זוהר יישב בגונדולה לצידה? אז זהו שלא, עטיה בחרה לקחת את ילדיה לחופשה הרומנטית ואת זוהר השאירה בגפו בארץ. אבל אל תדאגו לכדורגלן בדימוס כי רגע לפני שנפרד מזוגתו  לטובת החופשה המפנקת שלה עליה תעדכן באתר החדש שלה, הוא פינק אותה לכבוד יום האהבה בשרשרת ועגילי יהלום.



אגב, כנראה שזוהר הצטער על כך שלא נסע עם עטיה. בסוף השבוע האחרון, במסגרת משחק ראווה בליגת כדורגל החופים, גרם למספר שחקנים מערוץ הספורט, כחלק מאקט מחאתי, לרדת מהמגרש, מה שגרם לביקורת ציבורית גדולה ולהשעייתו מעבודתו בערוץ לתקופה הקרובה.