הפרשן ושחקן העבר איציק זוהר בן ה-44 פוטר היום (שלישי) מערוץ הספורט.



זאת לאחר אירועי משחק ההוקרה שהתקיים ביום שישי האחרון לזכרו של ניצן שירזי ז"ל בכדורגל חופים, בו התמודדה נבחרת האמנים נגד נבחרת ערוץ הספורט.



במהלך האירוע, נרשמו חילופי דברים קשים בין שחקני הנבחרות והמשחק הופסק לאחר ששחקני ערוץ הספורט ירדו מהמגרש במחאה על שיתוף השחקן הפעיל משה כחלון בקבוצה המתחרה. האירוע החריף, עד כדי ששידורי המשחק הופסקו בערוץ.



טרם ההחלטה, נקבע כי ארבעה פרשנים ועיתונאים, ביניהם לירן שטראובר, רז זהבי, מוטי פשכצקי וזוהר, יושעו מעבודתם בעקבות פיצוץ משחק הראווה. במקביל לכך, הוחלט כי יתקיים בירור משמעתי לארבעתם. לאחר מכן, כאמור, התקבלה ההחלטה על פיטוריו.



בהודעת התנצלות שפרסם הערוץ בדף הפייסבוק שלו ביום האירוע, נכתב: "ערוץ הספורט מתנצל בפניכם, הצופים ואוהדי הספורט ובפני משפחתו של ניצן שירזי ז״ל, על האירוע המביש שהתחולל היום במהלך משחק הראווה בכדורגל החופים. הירידה של אנשי ערוץ הספורט מהמגרש ראויה לכל גינוי. אנו נבצע בדק-בית, ואנו מבטיחים שאירוע כזה לא יחזור בשנית. למשפחת ניצן שירזי ז״ל. ניצן היה אדם נעים הליכות, מקסים וטוב לב. צר לנו על כך שפגענו בזכרו, דווקא בשעה שרצינו להוקירו. סליחה".



איציק זוהר סירב להגיב לכתבה.




 

ערוץ הספורט מתנצל בפניכם, הצופים ואוהדי הספורט ובפני משפחתו של ניצן שירזי ז״ל, על האירוע המביש שהתחולל היום במהלך משחק ה...

Posted by ‎ערוץ הספורט‎ on Friday, 31 July 2015