שבעה ימים של גן עדן בלוקיישן יוקרתי במאלדיביים, חול לבן, מים תכולים ונקיים, שקיעות נדירות, שמש, גשם ובריכות פרטיות, עשרות ביקיני בשלל גוונים שהוחלפו במהלך היום, חברות טובות ומאורסת הכי יפה בעולם - הגיעו לסיומם.



הברבורה וחברותיה סיימו את מסיבת הרווקות הלוהטת, יעלו היום על טיסה ארוכה ויחזרו לבתיהן ואהוביהן. למעט שלי גפני שנפשה עוד לפני, עם משפחתה במאלדיביים אך שכרה סירה לאי בו שוכן הקלאב המפואר של הבנות והצטרפה אליהן ליומיים של חגיגות.




רפאלי הלארג'ית. צילום: אינסטגרם


עכשיו אחרי שהנופש נגמר והאינסטגרם מוצף בשלל תמונות מעוררות קנאה של החברות הטובות ביותר של בר החל מהילדות ועד היום, ביניהן סנדרה רינגלר, עדי רונן, אורנה אלוביץ ודפי זיו, נסכם לכם את עלויות העונג הבלתי נגמר הזה.



הבנות שקיבלו וילות מהודרות לזוגות, נהנו מספורט ימי שכלל שיט בסירה, קורס צלילה עם מדריך פרטי, שף צמוד שבישל לבנות כאוות רצונן ובאטלר צמוד, נאלצו להיפרד כל אחת מהן מסכום של 10,000 אירו. סך כל השהות לכל הבנות לא כולל טיסות הסתכמה בסביבות ה-30,000 אירו.



על פי הדיווחים השונים, רפאלי התעקשה לשלם על חברותיה ופינקה אותן בחופשה החלומית אבל אל דאגה, היא קיבלה הנחה יפה על חשבון המלון.




רפאלי ורינגלר חוגגות. צילום: אינסטגרם