> נבחרת ישראל בכדורסל יצאה למשחקי הכנה לקראת אליפות אירופה ורק השחקן ליאור אליהו נשאר בבית. יש הטוענים שזה קשור לעובדה שלאחרונה בוטלו האירוסים לאנסטסיה קורס, שנמצאת בהריון מתקדם. מקורבים מספרים שהפרידה התרחשה על רקע משבר אמון בין השניים. בכל אופן, בינתיים עבר לישון על הספה של חברו לקבוצה, יותם הלפרין.


לירון פנאן, המנהלת אישית, בשם ליאור אליהו: “אני לא מגיבה בענייניו האישיים של ליאור".


עו"ד אלי ביטון, בא כוחה של אנסטסיה קורס: “אין ולא היה עיכוב יציאה מהארץ".



> אלה מכם שצפו ב"מחוברים+" זוכרים אולי את הרומן שניהלה עדי שילון עם גבר נשוי. כך או כך, ממש לאחרונה התברר שעכשיו היא עם יוסף סוויד, שהיה מאוד נשוי עד שנפרד לאחרונה מיעלי רונן.


שילון, את נראית נפלא בימים אלה. האם זה קשור לאהבה הפורחת עם הנשוי המסתורי לשעבר?


“תודה, מקסימה. לגבי יוסף זה משעשע, אבל רחוק כל כך מהמציאות. אומנם אנחנו מכירים המון שנים, אבל הקשר הרומנטי בינינו הוא עניין טרי מאוד, שקיבל מקום רק כששנינו היינו פנויים. תודה על הפרגון. זה לא מובן מאליו, אני מאמינה שהתגובה הזאת מייצגת גם אותו".



> אזרחית מודאגת הייתה המומה לגלות שמלכת היופי בדימוס, אילנית לוי, חונה בחופשיות בחניית נכים במתחם אזורים ברחובות, אף על פי שבפעם האחרונה שבדקנו היא ממש לא הייתה כזו. “זה ליד הסופר", מספרת האזרחית, שתיעדה את המעשה, “יש שם שלוש חניות נכים, וזו לא הפעם הראשונה שאני רואה שהיא חונה שם. את הפרטים שלחתי במייל לעמותת נגישות ישראל".



ניסית להעיר לה?
“מה פתאום".


אבל ראית אותה יוצאת פיזית מהאוטו?


“בטח. לא צילמתי אותה בגלל כל הקטע של הפרטיות, אבל ברגע שהיא זזה מהאוטו - צילמתי. זה היה ב–29 ביולי ב–16:40. זו לא פעם ראשונה. כולה סלבריטי של הארץ, אנחנו לא באמריקה".


גם באמריקה זה חמור.


“לא מגיע לאף אחד כלום. לא חונים בחניית נכים. אני מאחלת לה רק בריאות ושלעולם לא תהיה זקוקה לחנייה הזו".


מלוי נמסר: “בשעה הזו ב–29.7 הייתי בהצגות בספארי, כך שזו לא אני. יש אפשרות שהאוטו שלי נמצא ברשות אחד מחברי וזה נעשה, אני מתארת לעצמי, לא בזדון. אברר זאת, וגם אם זה אחד מחברי, אז אני מתנצלת בשמו ובשמם".


יובל וגנר נשיא עמותת נגישות ישראל: “אני שמח על האכפתיות של אילנית, וקורא לה להירתם למאבק ולהקליט קליפ לעידוד המודעות של אנשים לא לחנות בחניית נכים".


ומסוכנות ADD מסרו בתגובה כי אילנית לוי תסכים להירתם להקליט קליפ או כל דבר שיחדד את רגישות הציבור לנושא.




אילנית לוי. צילום: ערן לם